Αξιέπαινη χαρακτήρισε ο Γ. Μπουτάρης τη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Σκοπίων για το ζήτημα της ονομασίας, επισημαίνοντας πως αλλάζει το όνομα μιας χώρας χωρίς να μεσολαβήσει πόλεμος και σε βάθος χρόνου πρέπει οι δύο χώρες να μπορούν να μην αισθάνεται καμία ως ηττημένη.

"Αποκτούμε μια άλλη αξιοπιστία ότι συζητάμε. Γιατί 25 χρόνια δεν συζητάμε. Κωλοβαράμε" σχολίασε χαρακτηριστικά.

"Να μην θίγουμε ο ένας τον άλλον. Αυτό είναι το ζητούμενο" ανέφερε δείχνοντας ότι δεν πιστεύει ότι θα υπάρξει ζήτημα με τον γεωγραφικό χαρακτηρισμό "Βόρεια" υποστηρίζοντας ότι η παγκόσμια εμπειρία δείχνει οτι θα παραμείνει (όπως Βόρεια Ιρλανδία, Βόρειο Βιετνάμ κλπ).

Και πάλι υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Σε συνέντευξή του στην TV100 ο Γιάννης Μπουτάρης ξεκαθάρισε ότι θα θέσει ξανά υποψηφιότητα με την Πρωτοβουλία. «Με ρώτησαν αν θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος και απάντησα «βέβαια θα είμαι, είναι δυνατόν να μην είμαι; Ποτέ δεν έχω πει ότι δεν θα είμαι.  Έχουμε διαδικασίες στην Πρωτοβουλία, θα βάλω υποψηφιότητα ξανά για να είμαι υποψήφιος δήμαρχος».

Σχολιάζοντας την στήριξη από τον Πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα τόνισε πως στην Πρωτοβουλία «δεν είμαστε κομματικοί υποψήφιοι, μπορεί να μας στηρίζουν κόμματα αλλά δεν είμαστε κομματικοί. Δεν υπακούμε, δεν υπακούω στα κόμματα».  Πρόσθεσε πως «Εγώ δεν είμαι ούτε ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ. Η στήριξη όμως είναι ευπρόσδεκτη. Στηρίζουν την προσπάθεια για ένα ενιαίο δημοκρατικό μέτωπο. Κάθε τέτοια στήριξη, όποιος κι αν πει ότι αυτός είναι ένας καλός δήμαρχος, είναι ευπρόσδεκτη».

Απαντώντας για την επονομαζόμενη «Κίνηση των Έξι» δημοτικών συμβούλων εκ των οποίων μέσα είναι οι συνιδρυτές της Πρωτοβουλίας Π. Αβραμόπουλος και Ανδ. Κουράκης επεσήμανε ότι «η ομάδα έχει προσωπικό μένος εναντίον μου. Δεν θέλουν τον Μπουτάρη δήμαρχο.  Δεν είναι μια συγκολλητική ουσία όμως για να πάνε όλοι μαζί. Είναι προσωπικά τα συμφέρονται και προσωπικές οι διαφορές. Εφτά χρόνια ήμασταν μαζί, τώρα θυμηθήκατε ότι δεν σας κάνω για δήμαρχος; Προσποιούνται ότι χρησιμοποιούν την φιλοσοφία της Πρωτοβουλίας».

ΦΩΤΟ από το xrimaonline.gr
Πηγή:rthess.gr
Νεότερη Παλαιότερη