Στο Σταθμό Σιντριβάνι/Έκθεση του Μετρό Θεσσαλονίκης, μπροστά στη Δ.Ε.Θ., από το Σάββατο 21 Ιουλίου 2018 απομακρύνεται η εργοταξιακή κατάληψη στο ρεύμα προς δυτικά της οδού Εγνατίας και επανέρχεται η κυκλοφορία στην κανονική της μορφή, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.
Παράλληλα, όπως ανακοινώθηκε από την Αττικό Μετρό Α.Ε.:
-Επεκτείνεται το πεζοδρόμιο που βρίσκεται στην οδό Εγνατία, μπροστά από τη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. και το πλάτος του αυξάνεται στα δυο (2) μέτρα.
-Διαμορφώνεται κεντρική νησίδα, διαχωριστική των δυο ρευμάτων πορείας επί της οδού Εγνατίας, με συνέπεια να διαθέτει τρεις λωρίδες πορείας προς ανατολικά και δυο λωρίδες κυκλοφορίας προς δυτικά.
Η Αττικό Μετρό Α.Ε. τους τελευταίους εννέα μήνες αποκατέστησε την εύρυθμη κυκλοφορία και την επιστροφή της Θεσσαλονίκης στην κανονικότητα με τις κάτωθι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
Στον Σταθμό Σιντριβάνι, έδωσε στην κυκλοφορία το ρεύμα πορείας της οδού Εγνατίας προς ανατολικά, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας από τη συμβολή της Εγνατίας με την οδό Αγγελάκη μέχρι το ύψος της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.. απομακρύνοντας τμήμα της εργοταξιακής εγκατάστασης του Μετρό.
Στον Σταθμό Δημοκρατίας, αποκατέστησε την κυκλοφορία στην οδό Μοναστηρίου, αποδίδοντας 3 λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα πορείας προς δυτικά και τμήματα των οδών Οδυσσέως και Προμηθέως στο ύψος της συμβολής τους με την οδό Μοναστηρίου.
Απομακρύνθηκαν επίσης οι εργοταξιακές καταλήψεις στην οδό Μοναστηρίου στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Καλού και Αγ. Πάντων, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα εισόδου προς την πόλη (πορεία προς ανατολικά) και 2 λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα προς δυτικά.
Επιπλέον στην πλατεία Δημοκρατίας επετράπη και πάλι στο ρεύμα εισόδου προς την πόλη η στροφή αριστερά προς την οδό Λαγκαδά.
Στον Σταθμό Αγίας Σοφίας, κατέστησε και πάλι την οδό Αγίας Σοφίας, στο τμήμα νότια της οδού Εγνατίας, αμφίδρομη, μετά από 4,5 χρόνια μονοδρόμησης, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας, μια ανά κατεύθυνση.
Στον Σταθμό Παπάφη, αποκατέστησε την κυκλοφορία στη Λεωφόρο Κ. Καραμανλή με 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Παπάφη και Κορυτσάς, απομακρύνοντας πλήρως την εργοταξιακή εγκατάσταση του Μετρό.
Στον Σταθμό Φλέμινγκ, έδωσε στην κυκλοφορία τμήμα της οδού Αλεξάνδρου Φλέμινγκ, μεταξύ των οδών Δελφών και Ροστάν, με αποτέλεσμα τη σύνδεση της οδού Δελφών με τις οδούς Στρατηγού Καλλιδοπούλου και Φλέμινγκ.
Στον Σταθμό Ανάληψη τέλος, αποκατέστησε την κυκλοφορία στην οδό Δελφών, με δύο λωρίδες, μία ανά κατεύθυνση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Μπότσαρη και Π. Συνδίκα.
Μυλόπουλος: «Φέτος η Έκθεση θα διεξαχθεί χωρίς εργοταξιακές καταλήψεις στις εισόδους της λόγω έργων Μετρό»
Με αφορμή την παραπάνω εξέλιξη, ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητής, Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε:
«Συνεπής στις υποσχέσεις της σχετικά με την απελευθέρωση κεντρικών δρόμων από τις εργοταξιακές καταλήψεις, η Αττικό Μετρό ΑΕ επαναφέρει σε κανονική κυκλοφορία και το ρεύμα προς δυτικά στο Σταθμό Σιντριβάνι/Έκθεση, μπροστά από την ΔΕΘ.
Η μεγάλη πρόοδος των εργασιών και η ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, επιτρέπουν πλέον στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής αυτής την επαναφορά της πόλης στην κανονικότητα.
Φέτος που θα υποδεχθούμε στη ΔΕΘ το πρώτο δικό μας βαγόνι, το βαγόνι του Μετρό της Θεσσαλονίκης, θα είναι και η πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, που η Έκθεση θα διεξαχθεί χωρίς εργοταξιακές καταλήψεις στις εισόδους της λόγω έργων Μετρό».
Παράλληλα, όπως ανακοινώθηκε από την Αττικό Μετρό Α.Ε.:
-Επεκτείνεται το πεζοδρόμιο που βρίσκεται στην οδό Εγνατία, μπροστά από τη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. και το πλάτος του αυξάνεται στα δυο (2) μέτρα.
-Διαμορφώνεται κεντρική νησίδα, διαχωριστική των δυο ρευμάτων πορείας επί της οδού Εγνατίας, με συνέπεια να διαθέτει τρεις λωρίδες πορείας προς ανατολικά και δυο λωρίδες κυκλοφορίας προς δυτικά.
Η Αττικό Μετρό Α.Ε. τους τελευταίους εννέα μήνες αποκατέστησε την εύρυθμη κυκλοφορία και την επιστροφή της Θεσσαλονίκης στην κανονικότητα με τις κάτωθι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
Στον Σταθμό Σιντριβάνι, έδωσε στην κυκλοφορία το ρεύμα πορείας της οδού Εγνατίας προς ανατολικά, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας από τη συμβολή της Εγνατίας με την οδό Αγγελάκη μέχρι το ύψος της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.. απομακρύνοντας τμήμα της εργοταξιακής εγκατάστασης του Μετρό.
Στον Σταθμό Δημοκρατίας, αποκατέστησε την κυκλοφορία στην οδό Μοναστηρίου, αποδίδοντας 3 λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα πορείας προς δυτικά και τμήματα των οδών Οδυσσέως και Προμηθέως στο ύψος της συμβολής τους με την οδό Μοναστηρίου.
Απομακρύνθηκαν επίσης οι εργοταξιακές καταλήψεις στην οδό Μοναστηρίου στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Καλού και Αγ. Πάντων, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα εισόδου προς την πόλη (πορεία προς ανατολικά) και 2 λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα προς δυτικά.
Επιπλέον στην πλατεία Δημοκρατίας επετράπη και πάλι στο ρεύμα εισόδου προς την πόλη η στροφή αριστερά προς την οδό Λαγκαδά.
Στον Σταθμό Αγίας Σοφίας, κατέστησε και πάλι την οδό Αγίας Σοφίας, στο τμήμα νότια της οδού Εγνατίας, αμφίδρομη, μετά από 4,5 χρόνια μονοδρόμησης, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας, μια ανά κατεύθυνση.
Στον Σταθμό Παπάφη, αποκατέστησε την κυκλοφορία στη Λεωφόρο Κ. Καραμανλή με 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Παπάφη και Κορυτσάς, απομακρύνοντας πλήρως την εργοταξιακή εγκατάσταση του Μετρό.
Στον Σταθμό Φλέμινγκ, έδωσε στην κυκλοφορία τμήμα της οδού Αλεξάνδρου Φλέμινγκ, μεταξύ των οδών Δελφών και Ροστάν, με αποτέλεσμα τη σύνδεση της οδού Δελφών με τις οδούς Στρατηγού Καλλιδοπούλου και Φλέμινγκ.
Στον Σταθμό Ανάληψη τέλος, αποκατέστησε την κυκλοφορία στην οδό Δελφών, με δύο λωρίδες, μία ανά κατεύθυνση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Μπότσαρη και Π. Συνδίκα.
Μυλόπουλος: «Φέτος η Έκθεση θα διεξαχθεί χωρίς εργοταξιακές καταλήψεις στις εισόδους της λόγω έργων Μετρό»
Με αφορμή την παραπάνω εξέλιξη, ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητής, Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε:
«Συνεπής στις υποσχέσεις της σχετικά με την απελευθέρωση κεντρικών δρόμων από τις εργοταξιακές καταλήψεις, η Αττικό Μετρό ΑΕ επαναφέρει σε κανονική κυκλοφορία και το ρεύμα προς δυτικά στο Σταθμό Σιντριβάνι/Έκθεση, μπροστά από την ΔΕΘ.
Η μεγάλη πρόοδος των εργασιών και η ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, επιτρέπουν πλέον στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής αυτής την επαναφορά της πόλης στην κανονικότητα.
Φέτος που θα υποδεχθούμε στη ΔΕΘ το πρώτο δικό μας βαγόνι, το βαγόνι του Μετρό της Θεσσαλονίκης, θα είναι και η πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, που η Έκθεση θα διεξαχθεί χωρίς εργοταξιακές καταλήψεις στις εισόδους της λόγω έργων Μετρό».