Τέσσερις ειδικοί σύμβουλοι σε θέματα μάρκετινγκ και προβολής (online advisors) της Google θα βρίσκονται για τους επόμενους έξι μήνες στη Θεσσαλονίκη για να εκπαιδεύσουν τους επαγγελματίες του τουρισμού ώστε να μάθουν να αξιοποιούν τα εργαλεία του διαδικτύου προς όφελος της επιχείρησής τους. Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, η Θεσσαλονίκη έχει σημαντικές προοπτικές περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης.

Η δυναμική αυτή αποτυπώνεται στην αύξηση των αναζητήσεων στο διαδίκτυο, που σχετίζονται με την πόλη, κατά τα 15%, κυρίως από χώρες όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Ιταλία. Ο κ.Ζαριφόπουλος, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εξήγησε πως παράλληλα θα γίνονται ειδικά σεμινάρια, αρχής γενομένης από το σημερινό που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο. Την ίδια ώρα η Google παρουσίασε μια αποκλειστική ταξιδιωτική ιστορία για τη Θεσσαλονίκη που δημιουργήθηκε για το Google Earth. Πρόκειται για έναν διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύει 27 σημαντικά σημεία ή προορισμούς ενδιαφέροντος για τον ταξιδιώτη. Όπως ανέφερε, περίπου 45% των χρηστών του διαδικτύου καταφεύγουν στο google map και από αυτούς, το 40% επισκέπτεται κάποιο από αυτά τα μέρη που έχει αναζητήσει.

Με αυτά τα δεδομένα, είναι σημαντικό να μπορεί μια επιχείρηση να ξέρει να προβάλλεται σωστά στους χάρτες της Google και να αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία, τα οποία παρέχονται δωρεάν. Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι οι εν λόγω online advisors θα έχουν στη διάθεσή τους ειδικές κάμερες για να καταγράφουν τα σημεία ενδιαφέροντος και να αξιοποιούν τις υπηρεσίες του street view. Η συνεργασία του Δήμου με την Google Ελλάδας στον τομέα του τουρισμού ανακοινώθηκε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με αφορμή το πρόγραμμα «Ψηφιακές δεξιότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού στον Δήμο Θεσσαλονίκης». Το πρόγραμμα εντάσσεται στην πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, που «τρέχει» τα τελευταία τρία χρόνια και συμπεριλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων πάνω στις ψηφιακές δεξιότητες προκειμένου να ενισχυθεί η διαδικτυακή τους παρουσία και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online για την Θεσσαλονίκη εντάσσεται στις δράσεις της «Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση», την οποία εποπτεύει το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Το άνοιγμα της εκδήλωσης χαιρέτισε ο πρέσβης των ΗΠΑ, Τζέφρι Πάιατ, τονίζοντας ότι είναι μεγάλος θαυμαστής της πόλης, ενώ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εν λόγω συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί καλό παράδειγμα για το πώς οι αμερικανικές εταιρείες και η αμερικανική τεχνολογία βοηθούν στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

 Στις γόνιμες προσπάθειες που έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια για την ανάπτυξη του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης. Τόνισε, πως μέσα σε αυτές συγκαταλέγεται η δράση που «τρέχει» η αντιδημαρχία Τουρισμού - γνωστή ως Διπλωματία των Πόλεων - και προβάλλει τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό, ενώ την ίδια ώρα η πόλη ανέδειξε το πολυπολιτισμικό της παρελθόν, την ιστορία, τα πανεπιστήμια και τη γαστρονομία της.

 «Η συνεργασία αυτή θα προσφέρει στους επαγγελματίες του κλάδου νέες δεξιότητες και νέα γνώση, η οποία θα επιστρέψει ως προστιθέμενη αξία στην πόλη», είπε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας. Ο ίδιος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι υπήρξε ο πρώτος αρμόδιος αντιδήμαρχος με το αντίστοιχο αντικείμενο στον Δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς, αυτό αποδεικνύει την προτεραιότητα που τέθηκε εξαρχής από την παρούσα διοίκηση.

Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
Νεότερη Παλαιότερη