Ακόμη ένα σενάριο προέκυψε για τον Ραζβάν Λουτσέσκου και το μέλλον του.

Αυτή τη φορά τα ΜΜΕ της Ιταλίας τονίζουν πως ο νυν προπονητής της Σαχτάρ Ντόνετσκ Πάουλο Φονσέκα ετοιμάζεται να αναλάβει τη Ρόμα και στο πλαίσιο αυτό είναι πιθανό η ουκρανική ομάδα να προσλάβει τον Ρουμάνο τεχνικό του ΠΑΟΚ.

«Τρία πρωταθλήματα, Κύπελλα και ένα Σούπερ καπ Ουκρανίας κατέκτησε η Σαχτάρ επί των ημερών του Πάουλο Φονσέκα. Ο Πορτογάλος ανέλαβε την ομάδα το 2016, έχοντας την βαριά «κληρονομιά» που άφησε πίσω του ο Μιρτσέα Λουτσέσκου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ένας άλλος Λουτσέσκου είναι πιθανό να πάρει την θέση του. Αυτός είναι ο Ράζβαν Λουτσέσκου, γιος του πρώην προπονητή των Πίζα, Μπρέσια και Ίντερ. Ο 50χρονος Ρουμάνος είναι προπονητής του ΠΑΟΚ και κέρδισε μαζί του το πρωτάθλημα Ελλάδος, μετά από 34 χρόνια. Επίσης, κατέκτησε και το Κύπελλο Ελλάδος κερδίζοντας την ΑΕΚ στον τελικό της διοργάνωσης» αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της ιστοσελίδας «calciomercato.it».

Θα πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, πως στο εν λόγω δημοσίευμα δεν γίνεται αναφορά στα όσα έχει τονίσει κατά διαστήματα για τα διάφορα σενάρια ο προπονητής του Δικεφάλου του Βορρά, ο οποίος έχει ξεκαθαρίσει ουκ ολίγες φορές τη θέση του.

«Η τύχη μου είναι ότι δεν ακολουθώ αυτά που λένε στα ΜΜΕ. Από εκεί και πέρα, δεν μίλησα με κανέναν από άλλη χώρα, με κανέναν από κάποια ομάδα, εστιάζω στον ΠΑΟΚ. Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, έχω μεγάλο σεβασμό στον ιδιοκτήτη που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι εδώ και δημιούργησε αυτή τη φανταστική ομάδα», είχε σχολιάσει ο τεχνικός της ομάδας της Θεσσαλονίκης.



Πηγή:filathlos.gr
Νεότερη Παλαιότερη