Η πλατφόρµα κάνει διαπραγµατεύσεις µε µεγάλες αλυσίδες εστίασης προκειµένου να ενταχθούν στη νέα υπηρεσία και διεκδικεί δυναµικά µερίδιο στην πίτα των 300 εκατ. ευρώ
Την είσοδό της στην αγορά του delivery φαγητού προανήγγειλε η γνωστή υπηρεσία σύγκρισης τιµών Skroutz, «διαταράσσοντας», ενδεχοµένως, µια αγορά στην οποία σήµερα κυριαρχούν ήδη άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρµες. Η εταιρεία έχει ήδη δηµοσιεύσει τη σχετική φόρµα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, προσκαλώντας επιχειρήσεις και χρήστες να ενταχθούν στο Skroutz Food. Το νέο εγχείρηµα της δηµοφιλούς πλατφόρµας σύγκρισης τιµών θα βρεθεί στον «αέρα» του ∆ιαδικτύου στα τέλη Ιουνίου.
Η παραπάνω κίνηση αναµένεται αφενός να αυξήσει την πίτα του online delivery (που σήµερα υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα), αλλά και να δηµιουργήσει συνθήκες «ανταγωνισµού», καθώς σήµερα λειτουργούν ήδη οι πλατφόρµες e-food,deliveras, clickdelivery και delivery, µε τις τρεις πρώτες να έχουν πλέον εξαγοραστεί από τη γερµανική Delivery Hero. Σηµειώνεται πως η µέση προµήθεια των παραπάνω πλατφορµών στις επιχειρήσεις εστίασης που εντάσσονται για να διανέµουν τα προϊόντα τους ανέρχεται σύµφωνα µε πληροφορίες στο 7% του τζίρου που πραγµατοποιούν µέσω του συγκεκριµένου καναλιού.
Η τιµολογιακή πολιτική της Skroutz αλλά και η δηµοφιλία της ως µια γνωστή, εδραιωµένη και µε µεγάλο κοινό πλατφόρµα αναµένεται να καθορίσει και τις νέες συνθήκες. Πέραν όµως της παραπάνω δραστηριότητας, η Skroutz ετοιµάζει και την παράδοση τροφίµων µέσω της υπηρεσίας του έξυπνου καλαθιού. ∆εν αποτελεί µια απάντηση στα online σούπερ µάρκετ, αλλά περισσότερο ένα online κατάστημα «ευκαιρίας» (convenience store), από το οποίο ο χρήστης µπορεί να αγοράσει και να του παραδοθούν άµεσα είδη όπως καφές, τσάι, σνακ, είδη πρωινού. Η καταναλωτική οµάδα στην οποία στοχεύει η οµάδα της Skroutz είναι αφενός ο κόσµος της εργασίας (προµήθειες για το γραφείο) αλλά και του τουρισµού και ειδικότερα οι επισκέπτες τύπου Airbnb.
Πρόκειται για κατηγορίες καταναλωτών που έχουν µεγάλη εξοικείωση µε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και τις πλατφόρµες, αλλά και εκείνους που δεν σπαταλούν χρόνο στη φυσική λιανική αγορά. Υπενθυµίζεται ότι από τον Ιούνιο του 2016 η Skroutz παρέχει την υπηρεσία «έξυπνο καλάθι», τη δυνατότητα δηλαδή δηµιουργίας ενιαίου καλαθιού αγορών παραγγέλνοντας από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήµατα. Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα της πανελλήνιας έρευνας ηλεκτρονικού εµπορίου 2018-2019 που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εµπορίου (ELTRUN) του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, η παραγγελία έτοιµου φαγητού αποτελεί πλέον στην Ελλάδα τη δεύτερη δηµοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εµπορίου, µε µερίδιο 43%. Βάσει δε των στοιχείων που είχε παρουσιάσει πρόσφατα σε συνέδριο για το ηλεκτρονικό εµπόριο ο διευθύνων σύµβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής, ο τζίρος του κλάδου ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού έφτασε τα 300 εκατ. ευρώ το 2018.
Η Skroutz ΑΕ ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη ∆ήµο, µε την πλατφόρµα τότε να φιλοξενεί µόλις 12 καταστήµατα. Το 2006 το 50% της εταιρείας εξαγοράστηκε από την Dionic, ποσοστό που επέστρεψε πέρυσι στους ιδρυτές της Skroutz έναντι συνολικού τιµήµατος 10 εκατ. ευρώ. Στο Skroutz εξυπηρετούνται σήµερα 7 βασικές οικογένειες προϊόντων: Τεχνολογία, Σπίτι-Κήπος, Μόδα, Παιδικά-Βρεφικά, Υγεία-Οµορφιά, Hobby-Αθλητισµός και Auto-Moto, κάτω από τις οποίες οι επισκέπτες βρίσκουν µια γκάµα 12 εκατοµµυρίων προϊόντων.
Σήµερα η πλατφόρµα συνεργάζεται µε περισσότερα από 3.460 καταστήµατα, τα οποία προβάλλουν στην πλατφόρµα πάνω από 12 εκατ. προϊόντα.
Σε µηνιαία βάση έχει πάνω από 8,5 εκατ. µοναδικούς χρήστες. Αυτό µεταφράζεται σε πάνω από 32 εκατοµµύρια επισκέψεις ενώ περίπου το 70% της κίνησης είναι από mobile συσκευές, κάτι που δείχνει την τάση και το πώς αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές. Τα κινητά τηλέφωνα, τα αθλητικά παπούτσια, τα είδη µόδας, τα καλλυντικά και είδη προσωπικής υγιεινής και τα προϊόντα σπιτιού είναι τα πρώτα σε δηµοφιλία.
Η ιδρυτική οµάδα και οι 180 περίπου εργαζόµενοι της εταιρείας στρέφονται στην ανάπτυξη της πλατφόρµας, µέσα από την οποία -ούτε λίγο ούτε πολύ- πραγµατοποιείται το 1/5 του τζίρου του ηλεκτρονικού εµπορίου στη χώρα.
Ο τζίρος των καταστηµάτων που συνεργάζονται µε το Skroutz αγγίζει πλέον το 1 δισ. ευρώ, ενώ σύµφωνα µε την ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εµπορίου του ELTRUN το 2018 περίπου 4 εκατοµµύρια Ελληνες υπολογίζεται ότι αγόρασαν µέσω ∆ιαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δισ. ευρώ. Η οµάδα πιστεύει ότι υπάρχουν ακόµη σηµαντικά περιθώρια ανάπτυξης και για αυτό προσλαµβάνουν διαρκώς κόσµο (ο µέσος όρος ετήσιων προσλήψεων αγγίζει τους 30 νέους εργαζοµένους). Η εταιρεία σε επίπεδο δικού της τζίρου αναπτύσσεται µε ρυθµό αύξησης εσόδων της τάξης του 25% κάθε χρόνο.
Προκειµένου να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εµπειρία, η οργανωτική δοµή του Skroutz άλλαξε και πλέον υπάρχουν business units, τα οποία αναλαµβάνουν µία µεγάλη κατηγορία προϊόντων. Είναι δε χαρακτηριστική η διείσδυσή της σε νέους εµπορικούς χώρους πέρα από τις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας και τα παραφαρµακευτικά, που γνώρισαν µεγάλη άνθηση το τελευταίο διάστηµα. Η οµάδα δεν παραβλέπει τη διεθνή αγορά υποστηρίζοντας τη βρετανική της θυγατρική, διατηρώντας ωστόσο επιφυλακτικές προσδοκίες.
Η αντίστοιχη πλατφόρµα που διατηρεί στην Τουρκία, βρίσκεται υπό συζήτηση για το αν θα συνεχίσει να υποστηρίζεται, µια και η τουρκική αγορά «είναι πολύ ανώριµη όσον αφορά το ηλεκτρονικό εµπόριο». Σε κάθε περίπτωση, η οµάδα της Skroutz, έχοντας βρει την εταιρική ισορροπία, δουλεύει αβίαστα για το µέλλον.
ΕΘΝΟΣ
aetos-grevena
Την είσοδό της στην αγορά του delivery φαγητού προανήγγειλε η γνωστή υπηρεσία σύγκρισης τιµών Skroutz, «διαταράσσοντας», ενδεχοµένως, µια αγορά στην οποία σήµερα κυριαρχούν ήδη άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρµες. Η εταιρεία έχει ήδη δηµοσιεύσει τη σχετική φόρµα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, προσκαλώντας επιχειρήσεις και χρήστες να ενταχθούν στο Skroutz Food. Το νέο εγχείρηµα της δηµοφιλούς πλατφόρµας σύγκρισης τιµών θα βρεθεί στον «αέρα» του ∆ιαδικτύου στα τέλη Ιουνίου.
Η παραπάνω κίνηση αναµένεται αφενός να αυξήσει την πίτα του online delivery (που σήµερα υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα), αλλά και να δηµιουργήσει συνθήκες «ανταγωνισµού», καθώς σήµερα λειτουργούν ήδη οι πλατφόρµες e-food,deliveras, clickdelivery και delivery, µε τις τρεις πρώτες να έχουν πλέον εξαγοραστεί από τη γερµανική Delivery Hero. Σηµειώνεται πως η µέση προµήθεια των παραπάνω πλατφορµών στις επιχειρήσεις εστίασης που εντάσσονται για να διανέµουν τα προϊόντα τους ανέρχεται σύµφωνα µε πληροφορίες στο 7% του τζίρου που πραγµατοποιούν µέσω του συγκεκριµένου καναλιού.
Η τιµολογιακή πολιτική της Skroutz αλλά και η δηµοφιλία της ως µια γνωστή, εδραιωµένη και µε µεγάλο κοινό πλατφόρµα αναµένεται να καθορίσει και τις νέες συνθήκες. Πέραν όµως της παραπάνω δραστηριότητας, η Skroutz ετοιµάζει και την παράδοση τροφίµων µέσω της υπηρεσίας του έξυπνου καλαθιού. ∆εν αποτελεί µια απάντηση στα online σούπερ µάρκετ, αλλά περισσότερο ένα online κατάστημα «ευκαιρίας» (convenience store), από το οποίο ο χρήστης µπορεί να αγοράσει και να του παραδοθούν άµεσα είδη όπως καφές, τσάι, σνακ, είδη πρωινού. Η καταναλωτική οµάδα στην οποία στοχεύει η οµάδα της Skroutz είναι αφενός ο κόσµος της εργασίας (προµήθειες για το γραφείο) αλλά και του τουρισµού και ειδικότερα οι επισκέπτες τύπου Airbnb.
Πρόκειται για κατηγορίες καταναλωτών που έχουν µεγάλη εξοικείωση µε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και τις πλατφόρµες, αλλά και εκείνους που δεν σπαταλούν χρόνο στη φυσική λιανική αγορά. Υπενθυµίζεται ότι από τον Ιούνιο του 2016 η Skroutz παρέχει την υπηρεσία «έξυπνο καλάθι», τη δυνατότητα δηλαδή δηµιουργίας ενιαίου καλαθιού αγορών παραγγέλνοντας από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήµατα. Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα της πανελλήνιας έρευνας ηλεκτρονικού εµπορίου 2018-2019 που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εµπορίου (ELTRUN) του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, η παραγγελία έτοιµου φαγητού αποτελεί πλέον στην Ελλάδα τη δεύτερη δηµοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εµπορίου, µε µερίδιο 43%. Βάσει δε των στοιχείων που είχε παρουσιάσει πρόσφατα σε συνέδριο για το ηλεκτρονικό εµπόριο ο διευθύνων σύµβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής, ο τζίρος του κλάδου ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού έφτασε τα 300 εκατ. ευρώ το 2018.
Η Skroutz ΑΕ ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη ∆ήµο, µε την πλατφόρµα τότε να φιλοξενεί µόλις 12 καταστήµατα. Το 2006 το 50% της εταιρείας εξαγοράστηκε από την Dionic, ποσοστό που επέστρεψε πέρυσι στους ιδρυτές της Skroutz έναντι συνολικού τιµήµατος 10 εκατ. ευρώ. Στο Skroutz εξυπηρετούνται σήµερα 7 βασικές οικογένειες προϊόντων: Τεχνολογία, Σπίτι-Κήπος, Μόδα, Παιδικά-Βρεφικά, Υγεία-Οµορφιά, Hobby-Αθλητισµός και Auto-Moto, κάτω από τις οποίες οι επισκέπτες βρίσκουν µια γκάµα 12 εκατοµµυρίων προϊόντων.
Σήµερα η πλατφόρµα συνεργάζεται µε περισσότερα από 3.460 καταστήµατα, τα οποία προβάλλουν στην πλατφόρµα πάνω από 12 εκατ. προϊόντα.
Σε µηνιαία βάση έχει πάνω από 8,5 εκατ. µοναδικούς χρήστες. Αυτό µεταφράζεται σε πάνω από 32 εκατοµµύρια επισκέψεις ενώ περίπου το 70% της κίνησης είναι από mobile συσκευές, κάτι που δείχνει την τάση και το πώς αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές. Τα κινητά τηλέφωνα, τα αθλητικά παπούτσια, τα είδη µόδας, τα καλλυντικά και είδη προσωπικής υγιεινής και τα προϊόντα σπιτιού είναι τα πρώτα σε δηµοφιλία.
Η ιδρυτική οµάδα και οι 180 περίπου εργαζόµενοι της εταιρείας στρέφονται στην ανάπτυξη της πλατφόρµας, µέσα από την οποία -ούτε λίγο ούτε πολύ- πραγµατοποιείται το 1/5 του τζίρου του ηλεκτρονικού εµπορίου στη χώρα.
Ο τζίρος των καταστηµάτων που συνεργάζονται µε το Skroutz αγγίζει πλέον το 1 δισ. ευρώ, ενώ σύµφωνα µε την ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εµπορίου του ELTRUN το 2018 περίπου 4 εκατοµµύρια Ελληνες υπολογίζεται ότι αγόρασαν µέσω ∆ιαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δισ. ευρώ. Η οµάδα πιστεύει ότι υπάρχουν ακόµη σηµαντικά περιθώρια ανάπτυξης και για αυτό προσλαµβάνουν διαρκώς κόσµο (ο µέσος όρος ετήσιων προσλήψεων αγγίζει τους 30 νέους εργαζοµένους). Η εταιρεία σε επίπεδο δικού της τζίρου αναπτύσσεται µε ρυθµό αύξησης εσόδων της τάξης του 25% κάθε χρόνο.
Προκειµένου να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εµπειρία, η οργανωτική δοµή του Skroutz άλλαξε και πλέον υπάρχουν business units, τα οποία αναλαµβάνουν µία µεγάλη κατηγορία προϊόντων. Είναι δε χαρακτηριστική η διείσδυσή της σε νέους εµπορικούς χώρους πέρα από τις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας και τα παραφαρµακευτικά, που γνώρισαν µεγάλη άνθηση το τελευταίο διάστηµα. Η οµάδα δεν παραβλέπει τη διεθνή αγορά υποστηρίζοντας τη βρετανική της θυγατρική, διατηρώντας ωστόσο επιφυλακτικές προσδοκίες.
Η αντίστοιχη πλατφόρµα που διατηρεί στην Τουρκία, βρίσκεται υπό συζήτηση για το αν θα συνεχίσει να υποστηρίζεται, µια και η τουρκική αγορά «είναι πολύ ανώριµη όσον αφορά το ηλεκτρονικό εµπόριο». Σε κάθε περίπτωση, η οµάδα της Skroutz, έχοντας βρει την εταιρική ισορροπία, δουλεύει αβίαστα για το µέλλον.
ΕΘΝΟΣ
aetos-grevena