Η νεαρή ηθοποιός έχει καταγγείλει το περιστατικό στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και έχει ήδη καταθέσει στις εισαγγελικές αρχές, οι οποίες διερευνούν τον φάκελο που έχει προσκομίσει ο πρόεδρος του Πειθαρχικού του ΣΕΗ, Πασχάλης Τσαρούχας με όλες τις καταγγελίες σε βάρος του γνωστού ηθοποιού

 «Μου όρμησε, με φιλούσε στον λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου»

«Ήμουν παγωμένη, είχα αρχίσει να μην αισθάνομαι καλά αλλά ντρεπόμουν να φύγω. Μου έδειξε κάτι φωτογραφίες που βρίσκονταν πάνω στο μπουντουάρ του και με το χέρι του μου έπιασε τον πισινό και με κάθισε στα πόδια του χαϊδεύοντάς με. Σηκώθηκα αμέσως και πήγα προς τον καναπέ προσποιούμενη ότι χτυπάει η δόνηση του κινητού μου. Έκανα ψέματα ότι μιλάω με την μητέρα μου και ότι έπρεπε να φύγω ξαφνικά. Δεν πτοήθηκε καθόλου, σαν να μην είχε συμβεί αυτό το τηλεφώνημα. Άπλωσε πάνω μου τα χέρια του και με στρίμωξε στη γωνία. Μου όρμησε, με φιλούσε στον λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου. Προσπαθώντας να ξεφύγω του έλεγα «σας παρακαλώ σταματήστε, δεν θέλω να το κάνουμε αυτό, δεν αισθάνομαι καλά, αφήστε με, με πονάτε» και μου έλεγε «είσαι πολύ όμορφη, τι μ… είσαι εσύ, σε θέλω, θα σε γ…, δεν θα μου ξεφύγεις, θα δεις, θα περάσουμε ωραία…»».


Περισσότερα: tanea.gr



Ακολουθήστε το Salonika Plus στο twitter.com

Νεότερη Παλαιότερη