Η διώρυγα της Κορίνθου παραμένει κλειστή από τα μέσα Ιανουαρίου, όταν τμήμα εδάφους της υποχώρησε στα νερά.

Τότε αποφασίστηκε η επ’αορίστον διακοπή κυκλοφορίας πλοίων, καθώς η διέλευση κρίθηκε επικύνδινη.

Οι αρμόδιοι έχουν επιδοθεί σε τεράστιο αγώνα ώστε να αποκατασταθεί η λειτουργία της διώρυγας, αφού εκτός από τους 90 εργαζόμενους των οποίων η τύχη είναι άγνωστη έως σήμερα, οι οικονομικές συνέπειες για την εμπορική ναυτιλία είναι τεράστια.

Από τη μια έχουν αρχίσει να εξαντλούνται τα ταμειακά διαθέσιμα της διώρυγας με τον κίνδυνο των παύσεων πληρωμών να είναι πιθανό σενάριο. Από την άλλη, αυξάνεται το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων και καυσίμων καθώς τα πλοία καλούνται πλέον να κάνουν τον γύρο της Πελοποννήσου αφού είναι αδύνατη η διέλευση από τη διώρυγα.

Ο Ευθύμιος Χριστοδούλου, πρόεδρος του σωματείου εγαζομένων της Διώρυγας αναφέρει «Οι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε κίνδυνο μη καταβολής της μισθοδοσίας είναι 71 άτομα και φτάνουν τους 90 αν προστεθεί σε αυτούς το διοικητικό προσωπικό. Κανείς δεν έχει διασφαλίσει την πληρωμή των εργαζομένων ενώ έχουμε στείλει σχετικά έγγραφα στο πρωθυπουργό, στα Υπουργεία Ναυτιλίας, Τουρισμού, Ενέργειας, Εθνικής Άμυνας ώστε να υπάρξει μέριμνα»

Οι υπάλληλοι απ’την άλλη, ζητούν την ένταξη τους σε κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα στήριξης με εκείνα για τις συνέπειες της πανδημίας, μόλις εξαντληθούν τα ταμειακά διαθέσιμα, αλλά και να προχωρήσουν οι εργασίες αποκατάστασης στα 200 επικίνδυνα μέτρα ώστε να ανοίξει κανονικά η διώρυγα τον Μάιο.
vradini.gr
Νεότερη Παλαιότερη