Μπαίνουν στο φουλ τα εργοτάξια της ΑΚΤΩΡ, η επίσκεψη της διοίκησης στο έργο, τα claims και το ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα του 2023
Έξι μήνες προβλέπει το χρονοδιάγραμμα για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον σταθμό της Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη, από την υπογραφή της υπουργικής απόφασης, με την οποία θα προβλέπεται η διαδικασία της μεταφοράς τους. Ωστόσο, στην κυβέρνηση αισιοδοξούν ότι οι εργασίες αυτές μπορούν να επισπευτούν κατά 3 έως 4 μήνες, με στόχο να ξεκινήσει η κατασκευή του νέου σταθμού του μετρό μέσα στο φθινόπωρο.
Παρά το οριακό αποτέλεσμα της πρόσφατης απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας (13 ψήφους υπέρ και 12 κατά), ανοίγει ο δρόμος για την απομάκρυνση των αρχαιοτήτων που περίμενε επί μήνες η κυβέρνηση για να γίνει το restart του πολύπαθου έργου. Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχαν προσφύγει συλλογικότητες και φορείς της πόλης, ζητώντας την in situ διατήρηση των αρχαίων του σταθμού και αφού μεσολάβησε μια χαμένη οκταετία «πίσω –μπρος» σχεδιασμών που έφερε στα όριά του το έργο.
Η απόφαση του ΣτΕ, που στόχος είναι να εκδοθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου, ανεβάζει στο φουλ τους ρυθμούς στα εργοτάξια της Θεσσαλονίκης, αφού πλέον αίρονται όλες οι αβεβαιότητες που εμπόδιζαν την εξέλιξη του έργου. Όσο πιο νωρίς τρέξουν οι διαδικασίες, τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσει η απόσπαση. Το έργο έχει αναλάβει το σχήμα ΑΚΤΩΡ – Korres Engineering και θα βασιστεί στη μελέτη του αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ, η οποία εγκρίθηκε από το ΚΑΣ τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newmoney.gr
Έξι μήνες προβλέπει το χρονοδιάγραμμα για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον σταθμό της Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη, από την υπογραφή της υπουργικής απόφασης, με την οποία θα προβλέπεται η διαδικασία της μεταφοράς τους. Ωστόσο, στην κυβέρνηση αισιοδοξούν ότι οι εργασίες αυτές μπορούν να επισπευτούν κατά 3 έως 4 μήνες, με στόχο να ξεκινήσει η κατασκευή του νέου σταθμού του μετρό μέσα στο φθινόπωρο.
Παρά το οριακό αποτέλεσμα της πρόσφατης απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας (13 ψήφους υπέρ και 12 κατά), ανοίγει ο δρόμος για την απομάκρυνση των αρχαιοτήτων που περίμενε επί μήνες η κυβέρνηση για να γίνει το restart του πολύπαθου έργου. Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχαν προσφύγει συλλογικότητες και φορείς της πόλης, ζητώντας την in situ διατήρηση των αρχαίων του σταθμού και αφού μεσολάβησε μια χαμένη οκταετία «πίσω –μπρος» σχεδιασμών που έφερε στα όριά του το έργο.
Η απόφαση του ΣτΕ, που στόχος είναι να εκδοθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου, ανεβάζει στο φουλ τους ρυθμούς στα εργοτάξια της Θεσσαλονίκης, αφού πλέον αίρονται όλες οι αβεβαιότητες που εμπόδιζαν την εξέλιξη του έργου. Όσο πιο νωρίς τρέξουν οι διαδικασίες, τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσει η απόσπαση. Το έργο έχει αναλάβει το σχήμα ΑΚΤΩΡ – Korres Engineering και θα βασιστεί στη μελέτη του αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ, η οποία εγκρίθηκε από το ΚΑΣ τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newmoney.gr