Είναι η εποχή των επιστροφών. Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί ότι τα Φιλαράκια αποφάσισαν να συναντηθούν ξανά στη μικρή οθόνη, η παλιοπαρέα από το «Sex and the City» είναι αποφασισμένη να μας δείξει ότι η ζωή μετά τα 50 παραμένει διασκεδαστική και η Τζένιφερ Λόπεζ έσμιξε ξανά με τον Μπεν Άφλεκ!
Και το ερώτημα είναι, δεν υπάρχουν, πλέον, καινούργιες ιδέες και νέοι ενδιαφέροντες άνθρωποι, ακόμη και στο Χόλιγουντ; Σαφής απάντηση δεν υπάρχει και μπορεί για όλα, τελικά, να φταίει ο κορωνοϊός. Σε κάθε περίπτωση η είδηση ότι η Λατίνα σταρ –που σαν μία θηλυκή εκδοχή του μυθιστορηματικού Ντόριαν Γκρέι δεν γερνά ποτέ, και ο Μπεν Άφλεκ, με όλες τις παρελθοντικές καταχρήσεις του να έχουν τελματώσει την καριέρα του χωρίς να έχουν πλήξει το αρρενωπό παρουσιαστικό του– είναι ξανά μαζί, έχει προκαλέσει φρενίτιδα στους θαυμαστές των Benifer. Οι λεπτομέρειες, εξάλλου, που διαρρέουν τις τελευταίες ημέρες στη δημοσιότητα, σκηνοθετούν μία ερωτική ιστορία απείρως καλύτερη από το σενάριο της αποτυχημένης ταινίας «Gigli», όπου είχαν συμπρωταγωνιστήσει το 2002, θυμίζοντας στους παλαιότερους τους στίχους του τραγουδιού της «Dear Ben», που είχε γραφτεί για εκείνον: «Είσαι η ενσάρκωση των ονείρων μου».Τότε και τώρα: Μάτια που δεν βλέπονται… δύσκολα λησμονιούνται
Από τη Μοντάνα στην οποία βρέθηκαν για 2ήμερο ταξίδι, αφού οι φωτογράφοι εντόπισαν τον Μπεν στο σπίτι της Τζένιφερ στα τέλη Απριλίου, μετά το χωρισμό της από τον αδιόρθωτο γυναικά Άλεξ Ροντρίγκεζ, μέχρι την πρόσφατη επίσκεψή τους στο Μαϊάμι, άπαντες έμαθαν ότι εκείνος έχει κρατήσει το ρολόι που εκείνη του είχε χαρίσει και ότι το δαχτυλίδι του αρραβώνα τους παραμένει στα συρτάρια της για να της θυμίζει το γάμο που δεν έγινε ποτέ. Μάλιστα, όπως λέγεται, εκείνος επιδίωξε την επανένωσή τους μετά το χωρισμό του από την εξίσου καυτή Άνα ντε Άρμας.
Οι ειδικοί, πάντως, εκτιμούν ότι οι ξαναζεσταμένες σχέσεις δεν πετυχαίνουν, γιατί οι λόγοι του αρχικού χωρισμού θα έρθουν αργά ή γρήγορα ξανά στην επιφάνεια ή, όπως απλά έχει γράψει ο Γάλλος συγγραφέας Γκρεγκουάρ Λακρουά, «ο έρωτας είναι ένα ωραίο ταξίδι μετ’ επιστροφής, του οποίου η επιστροφή κοστίζει πολύ περισσότερο από τον πηγαιμό».
Από την έντυπη έκδοση της «Βραδυνής της Κυριακής»