Το αυτοκίνητο- θρύλος των ράλι, η Lancia Delta Integrale με τους έξι διαδοχικούς παγκόσμιους τίτλους από το 1987 έως το 1992 ήταν απίθανο να μην απασχολήσει τις εταιρείες που ασχολούνται με τα restomods.

Των κλασικών μοντέλων δηλαδή που έχουν αναβαθμιστεί με σύγχρονη τεχνολογία και ενίοτε είναι και ηλεκτρικά. Όπως ακριβώς και η πρόταση της GCK (Green Corp Konnection), μιας γαλλικής ομάδας Rallycross, που παρουσίασε μια ηλεκτρική Delta Integrale. Όπως ηλεκτρικά θα είναι και τα καινούργια μοντέλα που φιλοδοξεί να παρουσιάσει η Lancia τα επόμενα χρόνια κάτω από την ομπρέλα της Stellantis.

Η ηλεκτρική Integrale λοιπόν πιστώνεται στον κλάδο πολυτελείας της GCK που ονομάζεται Exclusive-E, ενώ η όλη διαδικασία ξεκινά με την πλήρη αναπαλαίωση του αρχικού αυτοκινήτου. Το καπό, τα φτερά και οι προφυλακτήρες είναι ολοκαίνουργια, ενώ σε κάποια σημεία έχει χρησιμοποιηθεί και ανθρακόνημα.

Φυσικά έχει ενισχυθεί και το πλαίσιο καθώς και η ανάρτηση με τα φρένα ενώ ο τετρακύλινδρος turbo βενζίνης των 2.000 κυβικών έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 30 kWh που εξασφαλίζει μια αυτονομία που πλησιάζει τα 200 χιλιόμετρα.

Αν βέβαια κινηθεί κανείς σε ρυθμούς Integrale (μάλλον για αυτό έχει διατηρηθεί και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο) που σημαίνει 0-100 χλμ./ ώρα σε 6,6 δεύτερα η αυτονομία θα μειωθεί δραστικά.

Η GCK πάντως προγραμματίζει να κατασκευάσει συνολικά 36 στάνταρ Delta Evo-e και 11 εκδόσεις Rally, με αμάξωμα με πιο πολύ ανθρακόνημα, αλουμινένιο πλαίσιο και τα «πολεμικά» χρώματα των δεκαετίων του ’80 και του ’90.
cnn.gr
Νεότερη Παλαιότερη