Ήταν το 2019, λίγο μετά το μεγάλο “σκάσιμο της” με το καθημερινό πρόμο του Μουτσινά στο τραγούδι “αμάρτησε μαζί μου κι έλα”.

Η Λένα Ζευγάρα λαϊκή όσο ποτέ… τα πετάει όλα στην πίστα. Μετά την επιτυχία αλλάζει. Εμφανίζεται στην πίστα σαν έχει βγει από το κατηχητικό. Και γι΄αυτή την εικόνα δίνει εξηγήσεις στη Μενεγάκη λέγοντας: «Γενικά μου αρέσει αυτό το στυλ και δεν θέλω να αλλάξω κάτι από τον εαυτό μου. Γιατί πιστεύω ότι αλλάζοντας κάτι από τον εαυτό μου δεν θα είμαι η Λένα. Όταν δεν είσαι εσύ, το καταλαβαίνει και ο κόσμος και θέλω αυτό που είμαι αυτό να δώσω και στο κοινό» είπε.

Δηλαδή παλιά, όταν τα πετούσες όλα έξω δεν ήσουν η Λένα; Ποια Λένα δίνεις τώρα στο κοινό; Επίσης έχω απορία ‘φιλαράκι μου”.Θα αλλάξεις πάλι στυλ στο μέλλον και θα δώσεις άλλη Λένα στο κοινό;

Μα βρε κορίτσι μου, πρόσεχε τι λες. Ο Τουρατζίδης δεν στα έχει πεί; Να αλλάξεις σην πορεία είναι σεβαστό. Να απαρνηθείς το παρελθόν σου είναι μοιραίο.Το παρελθόν υπάρχει… και το αρχείο μας είναι μεγάλο. Πάρτε μια γεύση.







Πηγή: nassosblog.gr
Νεότερη Παλαιότερη