Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για εφαρμογές για κινητά το 2021 έφτασε τα 133 δισεκατομμύρια δολάρια, που είναι περίπου 20% περισσότερο από το ποσό για το 2020
Καθώς το έτος πλησιάζει στο τέλος, τείνουμε να ανατρέχουμε στις μεγαλύτερες ιστορίες και εξελίξεις των τελευταίων 12 μηνών.
Η SensorTower δημοσίευσε την ετήσια αναφορά δαπανών εφαρμογών για κινητά και δείχνει ένα ξεκάθαρο μοτίβο – τόσο οι χρήστες Android όσο και iOS ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε εφαρμογές σε σύγκριση με το 2020.
Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για εφαρμογές για κινητά το 2021 έφτασε τα 133 δισεκατομμύρια δολάρια, που είναι περίπου 20% περισσότερο από το ποσό για το 2020 που υπολογίστηκε σε 111,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα νέα δεδομένα δαπανών εφαρμογών συγκεντρώθηκαν με βάση τις προβλεπόμενες δαπάνες μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 31ης Δεκεμβρίου 2021.
Το App Store της Apple εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει ένα μεγαλύτερο μέρος του συνόλου. 85,1 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν από τους χρήστες, 17,7% περισσότερα από πέρυσι. Το Google Play store κέρδισε 47,9 δισεκατομμύρια δολάρια τους τελευταίους 12 μήνες, δηλαδή 23,5% περισσότερα από τα σύνολά του για το 2020. Στην τρέχουσα κατάστασή του, το App Store της Apple κερδίζει 1,8 φορές περισσότερα έσοδα σε σύγκριση με το Google Play Store.
Οι συνολικές εγκαταστάσεις εφαρμογών και στα δύο καταστήματα εφαρμογών αυξήθηκαν κατά 0,5% το 2021 με το Google Play να ανέρχεται συνολικά σε 111,3 δισεκατομμύρια εγκαταστάσεις, ενώ το App Store κατάφερε 32,3 δισεκατομμύρια. Το TikTok είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις του 2021 τόσο σε iOS όσο και σε Android. Το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger της Meta ακολουθούν ενώ το Telegram, το Snapchat, το Zoom, το CapCut και το Spotify ολοκληρώνουν το top 10.
Το TikTok κέρδισε επίσης το στέμμα ως η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη για το 2021, με το SensorTower να προβλέπει μια εκπληκτική δαπάνη 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην πλατφόρμα μέχρι το τέλος του έτους.
Πηγή: techblog.gr