«Θεωρούμε σημαντικό η φωτογραφία να αποσυρθεί από τη συσκευασία»

Την αντίδραση της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας και της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών της ΓΣΕΕ προκάλεσε διαφημιστική πρακτική της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Vodafone που αφορά σε παιδιά και εφήβους.

Η αντίδραση αφορά σε φωτογραφία συσκευασίας καρτοκινητής όπου απεικονίζεται μαθητής/φοιτητής, ο οποίος φέρεται να αντιγράφει σε διαγώνισμα, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών της ΓΣΕΕ μετά και από ενημέρωση που είχε τόσο από καταναλωτές όσο και από σχετική ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας) για τη διαφημιστική πρακτική της εταιρείας. «Φαινομενικά, ο στόχος της διαφήμισης είναι να καταδείξει την ανάγκη χρήσης της συγκεκριμένης καρτοκινητής την εποχή της πανδημίας. Ωστόσο η εικόνα και το συγκεκριμένο μήνυμα στο χέρι του μαθητή παραπέμπουν ξεκάθαρα σε πρακτική αντιγραφής, στο γνωστό σκονάκι».

«Τα παιδιά και οι έφηβοι αποτελούν δυναμικό κοινό, που διαμορφώνει τάσεις, για τις διαφημιστικές εταιρείες» σημειώνει η Ένωση και προσθέτει:

«Θεωρούμε σημαντικό η συγκεκριμένη φωτογραφία να αποσυρθεί από τη συσκευασία, όχι μόνο για να αποδειχθεί ότι επιτέλους και στην Ελλάδα οι εταιρείες δείχνουν ψήγματα κοινωνικής ευαισθησίας και υπευθυνότητας, όπως άλλωστε προβλέπει ο Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης-Επικοινωνίας. Κυρίως, για να προστατευθούν χιλιάδες παιδιά που οι στάσεις και οι απόψεις τους σε μεγάλο βαθμό διαμορφώνονται από τα μαζικά μέσα επικοινωνίας και ενημέρωση».


vradini.gr
Νεότερη Παλαιότερη