Πολλά ερωτηματικά υπάρχουν γύρω από την υπόθεση του θανάτου των τριών παιδιών της ίδιας οικογένειας στην Πάτρα, με τη μητέρα αυτών να δηλώνει ότι δέχεται πόλεμο και ότι πολλοί «βλέπουν παντού τον Μπάμπη Αναγνωστόπουλο».

Ειδικότερα, η Αγγελική Νικολούλη μίλησε τηλεφωνικά με τη μητέρα των τριών παιδιών, η οποία και είπε: «Είμαι ταλαιπωρημένη, έχω χάσει τον ύπνο μου, αυτό που ζω δεν υπάρχει, βλέπουν παντού τον Μπάμπη τον Αναγνωστόπουλο, τον δολοφόνο. Το μόνο λάθος είναι που δεν κάναμε την ανακοίνωση την πρώτη ημέρα. Βέβαια δεν μας άκουσε ποτέ κανένας.

Κάναμε γενετικές εξετάσεις και εμείς και τα παιδιά. Καρδιολογικό δεν υπάρχει. Ψάχνουν ένα σύνδρομο για την Τζωρτζίνα. Τα γονιδιακά δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Είναι στο εξωτερικό. Πιστεύω στο γονίδιο. Ήταν συγκυρία, η μεγαλύτερη έφυγε τελευταία. Η μπέμπα είχε σπάνιο σύνδρομο. Στην οικογένεια δεν είχαμε τίποτα. Θυμώνω για αυτό που συμβαίνει, είναι μεγάλη αδικία” είπε μεταξύ άλλων η μητέρα τους.

Η μητέρα μίλησε για τον κόσμο που έχει στραφεί εναντίον της το τελευταίο διάστημα κατηγορώντας την, αλλά και για το αν αναζήτησε βοήθεια από ειδικούς.

«Στην πρώτη απώλεια πήγαινα σε ψυχολόγο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς φάρμακα, αλλά υπήρχε η Τζωρτζίνα πίσω, η οποία ήταν τεράστια δύναμη. Έχω θρηνήσει μέσα στο σπίτι αρκετά, αλλά όχι όσο θα ήθελα. Το έχω ακόμα μέσα μου. Ευτυχώς είχα και τη βοήθεια από την πεθερά μου, τη μαμά, την αδελφή και το σύζυγό μου. Δεν έχω μπει καθόλου στο δωμάτιο των κοριτσιών. Όταν χάθηκαν οι αδελφές της, η Τζωρτζίνα δεν το σχολίαζε καθόλου, παρά μόνο πήγαινε στις φίλες της και έλεγε:

“Πρέπει να φύγω να πάω στη μαμά μου γιατί θα κλαίει και δε θέλω.” Ερχόταν με τον πατέρα της και μου έλεγε “κοίτα ο μπαμπάς κι εγώ. Είμαστε δυνατοί”.

Η κόρη μου μου έλεγε να βγάλω τα μαύρα από τον ίδιο χρόνο κιόλας», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε:

«Ό,τι και να πω στον κόσμο, πάλι ενάντιά μου θα στραφούν. Βγήκα και πάλι με κατακρίνανε. Δεν έκλαψε, δεν έκανε… δεν, δεν, δεν… Αυτό που τονίζω είναι ότι καλή είναι η γνώμη και σεβαστή όλων των ανθρώπων, αλλά όχι στην υπερβολή. Αυτό το πράγμα με την επίθεση που δέχομαι, έχει καταντήσει εμμονή.»

Σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου για το εάν η ίδια έχει αναζητήσει τη βοήθεια κάποιου πνευματικού ή ειδικού, απάντησε:

«Έχω πνευματικό και έχω μιλήσει και σε ψυχίατρο, αλλά είχε κάποια δικά της θέματα και έχει ακυρώσει τα ραντεβού και δεν έχω προλάβει να πάω».
vradini.gr
Νεότερη Παλαιότερη