H Volkswagen είναι από τις εταιρείες που ανατρέχουν στην ιστορία τους αναφορικά με τα καινούργια τους μοντέλα. Έτσι αναμενόμενα χρησιμοποίησε για το νέο της ηλεκτρικό πολυμορφικό, το ID. Buzz και το αντίστοιχο βαν, το ID. Buzz Cargo, ως πρότυπο το Τ1.
Που κάθε άλλο παρά άγνωστο είναι στη χώρα μας μιας και κυκλοφορούσε πολύ ως επαγγελματικό και είχε το προσωνύμια «Κλούβα».
Η σύγχρονη «Κλούβα» έχει μήκος 4,712 μέτρων, βασίζεται στο MEB, το ειδικό πλαίσιο για την ηλεκτροκίνηση του ομίλου Volkswagen και είναι διαθέσιμη με έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) στον πίσω άξονα και μια μπαταρία συνολικής ενεργειακής χωρητικότητα 82,0 kWh με δυνατότητα ταχυφόρτισης μέχρι και με 170 kW.
Αυτό που πρέπει να σημειώσει κανείς είναι η πολύ καλή αεροδυναμική και των δύο εκδόσεων, που βοηθά στην επίτευξη όσο το δυνατόν μεγαλύτερης αυτονομίας.
Ένα ακόμα στοιχείο που το συνδέει με το διάσημο πρόγονό του είναι το ότι η θέση του οδηγού είναι πάνω από τον εμπρός άξονα, γεγονός που έχει σα συνέπεια έναν εξαιρετικά μικρό εμπρός πρόβολο. Εξίσου μικρός είναι και ο πίσω, γεγονός που συμβάλλει στην ακόμα καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό.
Έτσι το ID. Buzz έχει άνετες θέσεις για πέντε -θα ακολουθήσουν εξαθέσιες και επταθέσιες εκδοχές του- και χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από τα 1.121 έως και τα 2.205 λίτρα. Αντίστοιχα ο χώρος αποσκευών του Cargo φτάνει τα 3,9 κυβικά μέτρα, ενώ εκτός του οδηγού μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι και δύο επιβάτες.
cnn.gr