Ο κορεάτικος όμιλος της Hyundai ετοιμάζει μια πολύ μεγάλη επένδυση στην ηλεκτροκίνηση και στις νέες τεχνολογίες που τη συνοδεύουν και η οποία θα φτάσει συνολικά τα 72 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η επένδυση αυτή περιλαμβάνει και την εξέλιξη μιας νέας πλατφόρμας που ονομάζεται Integrated Modular Architecture (IMΑ) και θα αποτελέσει τη βάση τη βάση για πολλά καινούργια ηλεκτρικά μοντέλα.

Πιο συγκεκριμένα μέχρι και το 2030 ο όμιλος προγραμματίζει συνολικά 17 καινούργια νέα EVs με τα σήματα των Hyundai και Genesis -πιο συγκεκριμένα 11 για την πρώτη και 7 για τη δεύτερη- καθώς και 14 με αυτά της Kia.

Με τα νέα αυτά μοντέλα ο όμιλος θα δηλώνει ηλεκτρικά το παρόν σε όλες τις δημοφιλείς κατηγορίες, αυτές των επαγγελματικών συμπεριλαμβανομένων, ενώ ο στόχος είναι το 7% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Που μεταφράζεται σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030.

Το σημαντικό χαρακτηριστικό της νέας πλατφόρμας IMA είναι πως θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.

Επίσης σε αντίθεση με τη νυν φιλοσοφία κατασκευής που έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθε μοντέλο, η IMA θα μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλο. Επίσης μέσω του συστήματος cell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή ενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο το χρόνο φόρτισης.
cnn.gr
Νεότερη Παλαιότερη