Μία από τις οντισιόν που ξεχώρισαν στο φετινό GNTM ήταν αυτή της Άννας Βενετσάκη, η ιστορία της οποίας είχε συγκινήσει τη Βίκυ Καγιά.
H 47χρονη απέσπασε τέσσερα «ναι» και πέρασε στην επόμενη φάση. Ωστόσο, η μητέρα τριών παιδιών που εργάζεται το βράδυ σε απορριμματοφόρα στον δήμο Χαλανδρίου αποφάσισε να αποχωρήσει από το ριάλιτι μοντέλων.

Μπορεί η ίδια να έχει όνειρα να περάσει σε κάποια σχολή αλλά και να ασχοληθεί με το μόντελινγκ, αλλά στο χθεσινό επεισόδιο του GNTM, όταν τα 21 επίδοξα μοντέλα μπήκαν στο σπίτι δεν εμφανίστηκε Άννα Βενετσάκη.

Μιλώντας στην εκπομπή «Breakfast@Star» αποκάλυψε τους λόγους που αποφάσισε να αποχωρήσει.

«Αποχώρησα για επαγγελματικούς λόγους, καθαρά. Είμαι ευχαριστημένη, κάθε εμπόδιο για καλό. Ήθελα να το ζήσω και γω τους ήθελα πολύ στο σπίτι. Δεν φανταζόμουν ότι θα φτάσω μέχρι εκεί, μέχρι τέλους. Μου περνάει από το μυαλό ότι ίσως δεν το χειρίστηκα σωστά όλο αυτό. Δεν μπορούσα να πάρω άδεια, έγινε πολύ γρήγορα, δεν περίμενα να επιλεχθώ και να μπω. Δεν μου είπε κάποιος ότι πρέπει να προγραμματίσω. Η πρώτη δοκιμασία μου άρεσε θα τα κατάφερνα. Είπα ότι θα ήμουν καλύτερη» αποκάλυψε η Άννα Βενετσάκη.


protothema.gr
Νεότερη Παλαιότερη