Τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου στις 5:00 το απόγευμα αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες, να πραγματοποιηθεί, το πρώτο δρομολόγιο του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Smyrna di Levante» από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τη Σμύρνη.

Το πλοίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Δραπετσώνα και την Κυριακή θα καταπλεύσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ο σχεδιασμός της γραμμής από την εταιρεία Levante Ferries έχει ξεκινήσει εδώ και περισσότερο από 2,5 χρόνια, ενώ η αγορά και η πλήρης ανακαίνιση και επισκευή του πλοίου ξεπέρασαν τα 15 εκατ. δολάρια.

Στόχος της εταιρείας είναι η γραμμή να μην είναι εποχική, αλλά να διατηρηθεί ολόκληρο τον χρόνο, ενώ φορείς και στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα καταφέρει να ενισχύσει πλέον τουριστικά τις μεγάλες πόλεις των δύο χωρών, όπως επίσης και να βοηθήσει στον τομέα της διακίνησης των προϊόντων και των μεταφορών μεταξύ των δύο πόλεων.

Το πλοίο τύπου ropax της εταιρείας έχει δυνατότητα να μεταφέρει, σύμφωνα με το πρωτόκολλό του, 950 άτομα, 80 φορτηγά των 12 μέτρων και 58 των 16 μέτρων ή 430 Ι.Χ. Διαθέτει 80 καμπίνες με 250 κλίνες και 220 αεροπορικά καθίσματα.

Αντιδρά η ΠΝΟ στη σύνθεση του πληρώματος

Η ΠΝΟ σε επιστολή της προς τον υπουργό Ναυτιλίας σχετικά με την έναρξη του νέου δρομολογίου από τη Θεσσαλονίκη για τη Σμύρνη αναφέρει ότι το συγκεκριμένο πλοίο σύμφωνα με το πρωτόκολλο μεταφοράς του δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει με 36 άτομα πλήρωμα, λαμβάνοντας υπόψη εκτός από τους ελέγχους των σωστικών μέσων και τις αντίστοιχες απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας MLC 2006.

Αναφέρει ότι η ειδική-μειωμένη σύνθεση πληρώματος (36 άτομα), που ορίζεται κατά εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν. 4150/2013, στα επίπεδα της ασφαλούς επάνδρωσης, έγινε χωρίς να ενημερωθεί έστω και τυπικά η Ομοσπονδία ενώ αναφέρει ότι θα πρέπει να τηρούνται σε όλα τα πλοία τα χρονικά όρια εργασίας και οι ώρες ανάπαυσης των ναυτεργατών, όπως αυτές καθορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και τις διεθνείς συμβάσεις.

Η ΠΝΟ επισημαίνει ότι η ασφάλεια των πλοίων, των δρομολογίων, των επιβατών και του πληρώματος είναι και πρέπει να είναι υπεράνω κάθε πνεύματος επιχειρηματικής κίνησης, ενώ προσθέτει ότι σε διαφορετική περίπτωση το συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών θα αναλάβει άμεσες και δυναμικές συνδικαλιστικές παρεμβάσεις για την διαφύλαξη και προάσπιση των δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών.
cnn.gr
Νεότερη Παλαιότερη