Μετά την αρχική του πρεμιέρα στην Κορέα πριν από μερικούς μήνες η Hyundai προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση της νέας γενιάς του επιτυχημένου Kona και στην Ευρώπη.
Εμφανίζοντας την ηλεκτρική του έκδοση παρόλο που η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει στις αρχές του καλοκαιριού με τις συμβατικές και υβριδικές.
Το Kona Electric λοιπόν, που θα είναι διαθέσιμο το φθινόπωρο, διαφοροποιείται από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου κυρίως από τη μάσκα του που είναι κλειστή και βοηθά και στην επίτευξη ενός αεροδυναμικού συντελεστή της τάξης του 0,27, καθώς και από άλλες λεπτομέρειες.
Από εκεί και πέρα το νέο Kona σε σχέση με αυτό που ξέρουμε έχει μεγαλώσει σημαντικά. Κατά 17,5 εκατοστά σε ότι αφορά το μήκος που έφτασε τα 4,365 μέτρα, ενώ η αύξηση του μήκους και του πλάτος είναι 2,5 και 2,0 εκατοστά αντίστοιχα).
Ταυτόχρονα το μεταξόνιο είναι πλέον 2.660 χιλιοστά (+60), γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο στους χώρους στο εσωτερικό. Χαρακτηριστικό για αυτό είναι τα 466 λίτρα του πορτμπαγκάζ, ενώ στο Electric υπάρχει και ένα frunk, ο εμπρός χώρος αποθήκευσης, των 27 λίτρων.
Στο εσωτερικό οπτικά ξεχωρίζει το ενιαίο σύνολο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής του συστήματος infotainment που και οι δύο έχουν διαγώνιο 12,3 ιντσών. Επίσης ο επιλογέας για την επιλογή της φοράς κίνησης είναι αντίστοιχος με αυτόν του Ioniq 5.
Το Kona Electric διαθέτει τόσο λειτουργία i-Pedal όσο και δυνατότητα V2L (παροχή ηλεκτρικής ενέργειας σε εξωτερικούς καταναλωτές), καθώς και τα συστήματα υποβοήθησης της ομπρέλας SmartSense.
To νέο Hyundai Kona Electric είναι διαθέσιμο ως Standard με έναν κινητήρα μπροστά -και φυσικά κίνηση μπροστά- με 156 ίππους (114,6 kW) και μπαταρία 48,6 kWh και ως Long Range με 218 ίππους (160 kW) και μπαταρία 65,4 kWh.
Η υπόλοιπη γκάμα του Kona θα περιλαμβάνει αποτελείται από μια πλήρως υβριδική έκδοση 1.600 κυβικών και δύο 1.000 και 1.500 κυβικών με ήπια υβριδική υποβοήθηση, ενώ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχει PHEV.
cnn.gr