Προβληματική εξακολουθεί να είναι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη- Ειδομένη, όπου υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τις επικοινωνίες.
Του Μίλτου Σακελλάρη
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί σε ένα τμήμα της γραμμής των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, γύρω στα 7 χιλιόμετρα, όχι μόνο δεν πιάνουν οι ασύρματοι VHF, αλλά δεν πιάνει ούτε κινητό τηλέφωνο.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο enikos.gr πως παρά το γεγονός πως το πρόβλημα έχει επισημανθεί από τις 5 Μαρτίου και είναι κομβικής σημασίας, δεν έχει δοθεί τουλάχιστον μέχρι σήμερα κάποια λύση. Αυτό που απαιτείται στο συγκεκριμένο σημείο είναι να τοποθετηθεί ένας αναμεταδότης στην περιοχή της Παιονίας για το σήμα.
Ο ΟΣΕ για να λύσει, έστω προσωρινά, το συγκεκριμένο πρόβλημα δίνει, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ένα υπόδειγμα στους μηχανοδηγούς προκειμένου να μειώνουν τις ταχύτητες των αμαξοστοιχιών στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Επιπρόσθετα, άνοιξε νέους σταθμούς προκειμένου να μικρύνουν οι αποστάσεις και να… πιάνουν σήμα οι ασύρματοι.
«Ο ΟΣΕ γνώριζε και γνωρίζει αυτό το πρόβλημα. Αυτό που κάνουν είναι αδικαιολόγητο. Το περιμένουμε εδώ και ένα μήνα είναι σοβαρό ζήτημα ασφάλειας. Προσπαθούμε να αποκαταστήσουμε το πρόβλημα. Δεν είναι δύσκολο να τοποθετηθεί ένας αναμεταδότης», σχολίαζε χθες μηχανοδηγός που γνωρίζει καλά το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περιοχή.
Πίεση στις βάρδιες των σταθμαρχών
Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε, έπειτα από εισήγηση και απόφαση του υπουργείου Μεταφορών να υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια, για λόγους ασφαλείας. Όμως σύμφωνα με πληροφορίες αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι σταθμάρχες δεν επαρκούν και πως οι περισσότεροι θα χρειαστεί να δουλέψουν με ελάχιστα ρεπό για να «βγουν» οι βάρδιες.
Αυτό πρακτικά δημιουργεί νέο “πονοκέφαλο” στον ΟΣΕ καθώς ακόμη και αν προσληφθούν άμεσα σταθμάρχες απαιτείται τουλάχιστον ένα εξάμηνο για την εκπαίδευσή τους.
enikos.gr