Καταρχάς είναι αυτονόητο πως η ιδέα του να περάσει κανείς 3 χρόνια πάνω σε ένα κρουαζιερόπλοιο δεν είναι απαραίτητα ελκυστική στον καθένα. Όμως, η Life at Sea Cruises, διοργανώνει μια κρουαζιέρα που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το Νοέμβριο με στόχο να πλεύσει σε όλο τον πλανήτη για 3 χρόνια λέει πως οι άνθρωποι είναι τόσο ενθουσιασμένοι στην ιδέα του να ταξιδεύουν nonstop στις θάλασσες ώστε αναμένεται να συνεχίσουν την κρουαζιέρα επ’ αόριστον και να την μετατρέψουν σε μία «κρουαζιέρα που δεν τελειώνει ποτέ».
Σύμφωνα με την Κendra Holmes, CEO της Miray Cruises στην οποία ανήκει η Life at Sea, η ιδέα προέκυψε όταν η εταιρεία ερευνούσε το πεδίο για υποψήφιους πελάτες. Πολλοί δήλωναν ενθουσιασμένοι στην ιδέα αλλά δεν τους εξυπηρετούσε η ημερομηνία έναρξης του ταξιδιού.
Ακόμα και τώρα όσοι συμμετέχουν στην κρουαζιέρα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή για 3 χρόνια αλλά μπορούν να ξεκινήσουν από άλλο χρονικό και γεωγραφικό σημείο του ταξιδιού. Όμως, αυτό δεν σημαίνει πως όσοι ξεκινήσουν την κρουαζιέρα αργότερα θα έχουν την ευκαιρία να δουν όσα έχασαν. Προκειμένου να γίνει ελκυστική στους ταξιδιώτες που θέλουν να παραμείνουν περισσότερο στην κρουαζιέρα θα προστίθενται συνεχώς νέοι προορισμοί αντί το πλοίο να επιστρέφει στους προηγούμενους. Τελικά το πλοίο θα πλέει επ’ αόριστον λέει στο CNN η Holmes. «Είναι η κρουαζιέρα που δεν θα τελειώσει ποτέ».
Προσθέτει πως σημαντικοί προορισμοί όπως το Νησί του Πάσχα, το Ντουμπάι και η Ινδία δεν θα περιληφθούν στην πρώτη τριετία για λόγους logistics και αναμένεται να ενταχθούν στους προορισμούς της 4ης χρονιάς.
Η Holmes λέει στο CNN πως όταν η κρουαζιέρα των τριών ετών ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο υπήρξαν πολλοί άνθρωποι που ενδιαφέρθηκαν αλλά η προγραμματισμένη έναρξη του Νοεμβρίου ήταν πολύ κοντινή για να προγραμματίσουν ανάλογα τη ζωή τους σε οικονομικό, επαγγελματικό και κάθε άλλο επίπεδο. «Είχαμε διάφορες ιδέες και τελικά αποφασίσαμε απλά να παρατείνουμε την κρουαζιέρα», υπογραμμίζει.
Ένα άλλο πρόβλημα ήταν πως μερικοί πελάτες που είχαν δηλώσει συμμετοχή αντιμετώπισαν στο μεταξύ προβλήματα υγείας. «Από την αρχή είχαμε πει πως θα επιστρέψουμε όλα τα χρήματα σε όποιον εμφάνιζε ζητήματα υγείας αλλά οι άνθρωποι μας έλεγαν «δεν θέλω πίσω χρήματα, θέλω απλά να μπορώ να επιστρέψω στο πλοίο μόλις λάβω θεραπεία» οπότε αποφασίσαμε να τους δώσουμε αυτή την ευκαιρία», τονίζει.
Ο προγραμματισμένος απόπλους είναι την 1η Νοεμβρίου στην Κωνσταντινούπολη. Όσοι δεν τα καταφέρουν να είναι εκεί μπορούν να επιβιβαστούν στις 6 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη, στις Μπαχάμες μία εβδομάδα αργότερα ή στο Ρίο Ντε Τζανέιρο λίγο πριν τα Χριστούγεννα, στις 20 Δεκεμβρίου.
Θα υπάρξουν 3 ακόμα στάσεις στη Βόρεια και Κεντρική Αμερική το πρώτο μισό του 2024.
Η Holmes λέει πως το νέο σύστημα δεν θα επηρεάσει την πολιτική της εταιρείας να πουλήσει μόνο το 85% των θέσεων της χωρητικότητας του πλοίου.
Το πλοίο, το κρουαζιερόπλοιο Lara μπορεί να μεταφέρει έως 1.400 επιβάτες αλλά η Holmes λέει πως «δεν θα έχουμε ποτέ πληρότητα 100%» καθώς η εταιρεία δεν θέλει οι άνθρωποι που ουσιαστικά θα ζήσουν για καιρό πάνω στο πλοίο να έχουν τέτοια επιβάρυνση. «Προσπαθούμε να κρατήσουμε το 85» λέει η Holmes ενώ αυτή τη στιγμή οι κρατήσεις για τα προγραμματισμένα ταξίδια του Νοεμβρίου είναι περίπου στο 50%.
Η κρουαζιέρα επίσης θα λανσάρει ένα πρόγραμμα καταδύσεων καθώς η Holmes, η οποία και η ίδια είναι δάσκαλος scuba diving, παρατήρησε πως πολλοί πελάτες ενδιαφέρονταν για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Επίσης, οι ταξιδιώτες θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε δραστηριότητες όπως καθαρισμοί του ωκεανού και υποβοήθησης αναπαραγωγής των κοραλλιών. Οι τιμές αυτή τη στιγμή για τη συμμετοχή στην κρουαζιέρα ξεκινούν από 38.513 δολάρια το χρόνο ανά άτομο με όλες τις ανάγκες του ταξιδιώτη να καλύπτονται, ακόμα και υγειονομική περίθαλψη εν πλω. Οι solo travelers θα πληρώνουν 85% παραπάνω.