Ο Σωτήρης Λαμάι, ο οποίος θα είναι ο παίκτης που θα μπει στο «Survivor», μίλησε στην εκπομπή «Fay’s Time» λίγο πριν αναχωρήσει για τον Άγιο Δομίνικο.

Αρχικά, ξεκίνησε λέγοντας: «Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος θέλει να βάλει πράγματα στη ζωή του καινούργια. Εμένα αν μου πει ποιος ήταν ο στόχος της ζωής, [θα σου έλεγα] να κάνω οικογένεια, να κάνω ένα σπίτι, να κάνω μαγαζιά, λεφτά, οκ αυτά τα κατάφερα. Αυτό όμως που δεν είχα καταφέρει ήταν να μπω στο παιχνίδι. Και ο Θεός φέτος με ευλόγησε και πραγματικά θα θεωρήσω τον εαυτό μου ευλογημένο που μπαίνω φέτος».

Για το πώς θα χαρακτήριζε τον εαυτό του απάντησε: «Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου: “Βασιλιάς, Βασιλιάς, Βασιλιάς!”. Ό, τι έχει να κάνει με έναν βασιλιά θεωρώ ότι το έχω: έντονη προσωπικότητα, γρήγορος, σεβαστικός, κυρίαρχος, επιβλητικός και πολλά άλλα πράγματα. Θεωρώ ότι μπορεί κάποιος να με ονομάσει και “βασιλιά”».

πηγή: protothema.gr

Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

Νεότερη Παλαιότερη