Η αγαπημένη τραγουδίστρια μιλάει για το μεγάλωμα του γιου της

Η αγαπημένη τραγουδίστρια μοιράστηκε με το κοινό της εκπομπής «MEGA Καλημέρα» λεπτομέρειες για το πώς μεγαλώνει ο γιος της ως μονογονεϊκή οικογένεια. Τονίζει τη σημασία της οικογένειας και της αγάπης που του προσφέρει καθημερινά.

Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε επίσης στο τραγούδι της με τίτλο “Έτσι Είμαι Εγώ” και τονίζει ότι αποτελεί μέρος της εν εξελίξει ζωής της. Αναφέρει ότι έχει εξελιχθεί από το 2001 που γράφτηκε και ότι απηχεί τα όνειρα, τις επιθυμίες, τους στόχους και τους έρωτες της.

«Ο γιος μου δέχτηκε επίθεση από συμμορία ανηλίκων και τρόμαξα πολύ. Είναι πολύ ευαίσθητος και συναισθηματικός, γι’ αυτό έχω φόβο αλλά του έχω εμπιστοσύνη. Η επίθεση που δέχτηκε τον δυσκόλεψε πολύ. Για πολύ καιρό δε μίλαγε καθόλου γι’ αυτό», είπε η αγαπημένη καλλιτέχνις

Και πρόσθεσε. «Οι γονείς οφείλουν να βρίσκονται πίσω από τα παιδιά τους και να παρακολουθούν τι κάνουν. Αν αφήσεις το παιδί σου και αδιαφορήσεις θα το καταλάβεις αργά, όταν θα έχει γίνει επικίνδυνο. Ήμουν πάντα πολύ κοντά στον γιο μου, δούλευα τις ώρες που κοιμόταν. Ήθελα να τον μεγαλώσω εγώ. Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν είμαι σωστή μαμά. Δεν είναι εύκολο στην ελληνική κοινωνία να έχεις μονός σου ένα παιδί».

Τέλος, η τραγουδίστρια αναφέρεται στην ψευδαίσθηση που δημιουργούν τα social media. Εκφράζει την άποψη ότι δεν τα πάει καλά με τον χρόνο και ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι προσεκτικοί με τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα μέσω των social media.

Δείτε το βίντεο:


Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: newsok.gr


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη