Ο οδηγός που έβρισε και χτύπησε αστυνομικό που του έκοψε κλήση στην Βασιλίσσης Όλγας

Ο ιδιοκτήτης του οχήματος είχε διπλοπαρκαρει για να αγοράσει καφέ από κοντινό κατάστημα.

Στην απολογία του, σύμφωνα με το protothema.gr, ο κατηγορούμενος παραδέχθηκε ότι ήταν λάθος οι πράξεις του, ωστόσο προσπάθησε να τις δικαιολογήσει λέγοντας ότι νευρίασε όταν είδε τον αστυνομικό να του αφαιρεί τις πινακίδες αφού – όπως υποστηρίζει – σταμάτησε το αυτοκίνητο για να πάρει έναν καφέ και να πάει στη δουλειά του.

Από την πλευρά του ο αστυνομικός υποστήριξε ότι «το αμάξι έκλεινε όλη την κυκλοφορία. Πήγα να κάνω τη δουλειά μου, όπως την κάνω 26 χρόνια. Δεν έχω δει ξανά ποτέ τόσο αγενέστατο άτομο που πρόσβαλε την οικογένειά μου κι εμένα. Μετά μου έριξε και μπουνιά στο κράνος».

Ο άνδρας, με καταγωγή από τη Γεωργία, κρίθηκε ένοχος για βία κατά υπαλλήλων, εξύβριση και παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών ουσιών και το δικαστήριο αποφάσισε να αναστείλει την ποινή του επί τριετία, χωρίς να του αναγνωρίσει κάποιο ελαφρυντικό.

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη