Τέλος τα δρομολόγια από Άγιο Κωνσταντίνο προς Σποράδες
Δεν θα υφίσταται πλέον δρομολόγιο από τον Άγιο Κωνσταντίνο προς τα νησιά των Σποράδων ανέφερε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Στυλιανίδης, σε έγγραφη απάντησή του, μετά από ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Συντονιστής Επιτροπών Παρακολούθησης και Ελέγχου του Κυβερνητικού Έργου του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Γιάννης Σαρακιώτης, στις 11 Απριλίου 2024.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε την άμεση αντίδραση του Βουλευτή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, ο οποίος και καλεί τα Κυβερνητικά στελέχη στην περιοχή να πάρουν θέση και να αποτρέψουν τη δυσμενή εξέλιξη. Ειδικότερα, σε δήλωσή του σημειώνει:
«Στις 11 Απριλίου 2024 κατέθεσα ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστο Στυλιανίδη ρωτώντας δύο πολύ συγκεκριμένα πράγματα, με αφορμή την έντονη φημολογία περί μη ύπαρξης πλοίου στον Άγιο Κωνσταντίνο το οποίο θα συνδέεται με τις Σποράδες κατά τη φετινή τουριστική περίοδο. Τα ερωτήματα που ετέθησαν ήταν αν:
α) επιβεβαιώνει την υποβολή επίσημου αιτήματος από πλευράς της ιδιωτικής εταιρείας περί έγκρισης της τροποποίησης δρομολογιακής γραμμής και της δρομολογιακής περιόδου μετακίνησης ακτοπλοϊκών μέσων από Άγιο Κωνσταντίνο προς τη Σκιάθο, τη Σκόπελο, την Αλόννησο και το Μαντούδι στη γραμμή Λαύριο, Κέα, Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο και Μήλο, καθώς και αν
β) εφόσον υφίσταται τέτοιο αίτημα, προτίθεται να προβεί στην έγκρισή του.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της ερώτησης που υπέβαλλα έθεσα υπ’ όψιν του, δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη κατά τη διάρκεια των επισκέψεων του στη Φθιώτιδα, στις οποίες μάλιστα υπογράμμιζε τη “μεγάλη στρατηγική σημασία του λιμανιού του Αγίου Κωνσταντίνου για την ανάπτυξη της περιοχής”. Στην απάντηση που έλαβα από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:
– “…αναφορικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Αγίου Κωνσταντίνου με τις Βόρειες Σποράδες, γνωρίζεται ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία του επιβατηγού-οχηματαγωγού-ταχύπλοου […] αιτήθηκε την τροποποίηση της δρομολογιακής γραμμής και την εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Λαύριο-Κέα-Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Μήλο, από 22-05-2024 έως 30-09-2024”, καθώς και ότι:
“Το αίτημα τροποποίησης εισήχθη για γνωμοδότηση στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών της 23-04-2024, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 7 του ν. 4948/22 (Α ́ 125) και έγινε ομόφωνα αποδεκτό.”
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, η απάντηση του κ. Στυλιανίδη, πέραν του ότι, είναι αφοπλιστικά κυνική, καταρρίπτει εκκωφαντικά το αφήγημα των στελεχών της Ν.Δ. περί οικοδόμησης αναπτυξιακής δυναμικής στη Φθιώτιδα, ενώ αποδεικνύει με τον πιο περίτρανο τρόπο τον εμπαιγμό που υφίστανται επί σειρά ετών οι πολίτες της περιοχής μας.
Το χειρότερο όμως όλων είναι ότι, υπονομεύει ένα οραματικό έργο με αναπτυξιακό πρόσημο, όπως αυτό του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης του Λιμένα του Αγίου Κωνσταντίνου, προϋπολογισμού 9,8 εκατ. ευρώ, το οποίο και εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων το 2016 από την Κυβέρνηση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.. Τα Κυβερνητικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας στη Φθιώτιδα οφείλουν να παράσχουν εξηγήσεις προς τους κατοίκους, τους επιχειρηματίες του Αγίου Κωνσταντίνου και τους πολίτες της Φθιώτιδας, καθώς και να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποτροπή αυτής της απολύτως δυσμενούς εξέλιξης που φέρει την υπογραφή της Κυβέρνησης Μητσοτάκη.»
Πηγή: newsbomb.gr
Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.