Εγώ δούλευα και εκείνη μου έτρωγε τα λεφτά, ισχυρίζεται ο 50χρονος

Αμετανόητος ο δράστης της δολοφονίας της 40χρονης στο Μενίδι. Ο 50χρονος ούτε για μία στιγμή δεν ζήτησε συγνώμη.

«Σκότωσα τη γυναίκα μου και δεν το μετανιώνω. Δεν ήθελα να τη βλέπω με άλλον. Της είχα πει πως αν την έβλεπα με άλλον θα τη σκότωνα» φέρεται να είπε.

“Δεν άντεχα να βλέπω τον γκόμενό της να οδηγά το αμάξι μου. Εγώ δούλευα και εκείνη μου έτρωγε τα λεφτά. Της έστησα καρτέρι και τη μαχαίρωσα” φέρεται να είπε σύμφωνα με πληροφορίες.

Η άτυχη γυναίκα τον είχε καταγγείλει ενδοοικογενειακή βία το παρελθόν, με την τελευταία φορά στις αρχές του τρέχοντος μήνα. Βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας δείχνει την επίθεση που δέχθηκε την Τρίτη του Πάσχα (7/5).

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη