O Πύρρος Δήμας που συμμετείχε ως υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, λίγες ώρες μετά τις Ευρωεκλογές 2024 έστειλε το δικό του μήνυμα

Η ανάρτηση του Πύρρου Δήμα

«Ήταν ένα συναρπαστικό ταξίδι που τελειώνει εδώ. Είχα όμως την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με χιλιάδες ανθρώπους σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Ήταν μία εμπειρία που θα κουβαλάω πάντα μέσα μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους εσάς που με εμπιστευτήκατε και να σας διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω να είμαι ο Πύρρος όλων των Ελλήνων.

Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου που ήρθαν όλοι εθελοντικά και συμμετείχαν στην προσπάθεια. Στέλνω τις θερμότερες ευχές μου στους 21 ευρωβουλευτές που θα μας εκπροσωπήσουν την επόμενη πενταετία στη Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Είμαι βέβαιος ότι θα κάνουν το καλύτερο για την πατρίδα μας».

πηγή:newsbomb.gr

Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη