Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Στέλιου Ρόκκου

Συγκλονίζει η εξομολόγηση του Στέλιου Ρόκκου για την απώλεια των αδερφών του.

Ο γνωστός ερμηνευτής παραχώρησε συνέντευξη στην ραδιοφωνική εκπομπή του Κώστα Ριζόπουλου, στο Κοσμοράδιο 95,1 και ανέφερε:

«Εγώ δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω, πήγα στο καφενεδάκι του Νίκου. Η ζωή συνεχίζεται, πρέπει να πάρεις μια απόφαση. Η Λελέ δεν έχει συνηθίσει ακόμα, την “έχασα”, είχε αδυναμία στον αδελφό μου. Η μαμά μου δεν νιώθει πόνο, έχει χάσει δυο παιδιά σε μικρό χρονικό διάστημα».

Σε άλλο σημείο ο Στέλιος Ρόκκος μίλησε για τη διαμάχη του Γιώργου Μαζωνάκη και ανέφερε: «Μου είχαν πει κάτι ότι είχαν προβλήματα μεταξύ τους, είναι πολύ μακριά από τη δική μου σφαίρα».

Πηγή: newsbonm.gr

Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη