Καταιγιστικός εμφανίστηκε, το βράδυ της Τετάρτης, στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» με την Αθηναΐδα Νέγκα, ο γνωστός ηθοποιός Αιμίλιος Χειλάκης ο οποίος μίλησε για όλους και για όλα χωρίς να μασήσει τα λόγια του.

«Ήμουν ένα παιδί σκληρό, διαρκώς θυμωμένο που μεγάλωσα στην πλατεία Αττικής που αυτό που λέγαμε εμείς τώρα βία ήταν καθημερινότητά μας. Πρώτα πλακωνόμασταν και μετά λέγαμε ”ποιο είναι το όνομά σου”. Αλλά δεν ήταν μπούλινγκ. Δεν ήμασταν συμμορία! Δεν ασκούσαμε βία σε αυτούς που δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν. Δεν πηγαίναμε να επιβληθούμε, συνομιλούσαμε με τη δύναμή μας. Αν είναι να μαλώσω με κάποιον θα είναι με κάποιον που είμαστε ίσα».

Αντιλαμβάνομαι διαφορετικά την πατρίδα μας. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διαφορετική σεξουαλικότητα. Δεν είναι μόνο βιολογικά το φύλο. Μπορεί να είμαι ένας μετανάστης που δεν ήθελα να είμαι εδώ, με κρατήσατε. Μπορείτε να με ενσωματώσετε σε ένα σύστημα για να μην είμαι παραβάτης συνεχώς; Δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία να ξεχωρίσω τους ανθρώπους βάσει της θρησκευτικής τους ιδέας. Δε θα ξεχωρίσω κάποιον Χριστιανό ή Μουσουλμάνο. Δεν είμαι Χριστιανός! Δε με ενδιαφέρει το ότι δεν υπάρχει Θεός».


Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: reader gr


Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη