Σε κατάληψη του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης προχώρησαν από το μεσημέρι της Τετάρτης, μέλη συλλογικοτήτων, σε ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών, στην Αθήνα και στους δύο απεργούς πείνας.

Τα μέλη των συλλογικοτήτων έχουν αναρτήσει έξω από το ΕΚΘ πανό με τα αιτήματα τους.

«Η κατάληψη του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης πραγματοποιείται σε ένδειξη αλληλεγγύης στην κοινότητα κατελειμένων προσφυγικών στην Αθήνα. Πάνω από 400 άνθρωποι και πάνω από 24 εθνικότητες ζουνε σε αυτή την κοινότητα. Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχει σχέδιο εκτοπισμού από το δήμο Αθηνών και το κράτος πρέπει να μείνει στα χαρτιά. Η αυτοθυσία του Αρίστου Χατζή και του Suzon Doppagne είναι ένα μέτρο πάλης το οποίο κατάφερε και έδωσε ώθηση στον αγώνα με την αλληλεγγύη στους ίδιους να είναι δεδομένη» ανέφερε ο Γιώργος που συμμετέχει στην κατάληψη του ΕΚΘ




Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr


Νεότερη Παλαιότερη