Στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου του 2018 θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ το «the Mindspark», το event για το μάρκετινγκ, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη, σε ένα διήμερο γνώσης, έμπνευσης και ανακάλυψης.
O global brand strategist, Peter Economides, ο marketing & business development leader, Tom Katsioulas από την Silicon Valley και ο θεμελιωτής του αθωνικού management, Θοδωρής Σπηλιώτης, θα βρεθούν για δύο ημέρες στη Θεσσαλονίκη.
Με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ στην 83η ΔΕΘ ως τιμώμενης χώρας, οι παγκοσμίου φήμης εισηγητές θα μεταφέρουν το κοινό του «the Mindspark» στην Silicon Valley και στον αμερικάνικο τρόπο του επιχειρείν. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μαζί τους τα μυστικά του marketing, του branding, της επιχειρηματικότητας στην Αμερική, ενώ θα γνωρίσουν τις αρχές του αθωνικού μάνατζμεντ.
Επίσης 30 κυνηγοί της γνώσης θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε μία ξεχωριστή μέρα με τρία masterclass από τους διακεκριμένους εισηγητές στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης.
Το «The Mindspark Θεσσαλονίκης» διοργανώνεται από την Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης και την ΔΕΘ-Helexpo.
O global brand strategist, Peter Economides, ο marketing & business development leader, Tom Katsioulas από την Silicon Valley και ο θεμελιωτής του αθωνικού management, Θοδωρής Σπηλιώτης, θα βρεθούν για δύο ημέρες στη Θεσσαλονίκη.
Με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ στην 83η ΔΕΘ ως τιμώμενης χώρας, οι παγκοσμίου φήμης εισηγητές θα μεταφέρουν το κοινό του «the Mindspark» στην Silicon Valley και στον αμερικάνικο τρόπο του επιχειρείν. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μαζί τους τα μυστικά του marketing, του branding, της επιχειρηματικότητας στην Αμερική, ενώ θα γνωρίσουν τις αρχές του αθωνικού μάνατζμεντ.
Επίσης 30 κυνηγοί της γνώσης θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε μία ξεχωριστή μέρα με τρία masterclass από τους διακεκριμένους εισηγητές στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης.
Το «The Mindspark Θεσσαλονίκης» διοργανώνεται από την Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης και την ΔΕΘ-Helexpo.