Το θέμα της «αποχής» των ιδιοκτητών από τα ΚΤΕΟ αποτελεί μάστιγα για τους
επιχειρηματίες του κλάδου αλλά πάνω απ’ όλα έχει άσχημο αντίκτυπο στον τομέα της οδικής ασφάλειας.


Άλλωστα τα πάνω απο 1,5 εκατ. οχήματα τα οποία δεν περνούν από ΚΤΕΟ αποτελούν ένα τεράστιο αριθμό για τον στόλο κυκλοφορούντων οχημάτων της χώρας μας καθώς είναι πολύ πιθανό να προκαλέσουν ατύχημα εξαιτίας της άσχημης κατάστασης στην οποία βρίσκονται.

Ωστόσο παρά το γεγονός πως υπάρχει σχετική νομοθεσία που προβλέπει την επιβολή προστίμων σε όσους δεν περνούν τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί. Ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης εξήγησε  τους λόγους για τους οποίους δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη ο νόμος και ανέλυσε τι πρόκειται να κάνει ώστε να διορθωθεί η διαδικασία.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στο Newsauto.gr: «Η μη έλευση των ιδιοκτητών οχημάτων από τα ΚΤΕΟ έχει να κάνει αρχικά με την οδική ασφάλεια και σε δεύτερη μοίρα ακολουθούν οι διοικητικές κυρώσεις.

Πρέπει οι ιδιοκτήτες οχημάτων να αντιληφθούν πως τα οχήματά τους περνούν από Τεχνικό Έλεγχο για την δική τους ασφάλεια αλλά και των υπόλοιπων οδηγών που κινούνται στο οδικό δίκτυο της χώρας.

Τι να κάνεις τα έσοδα από τα πρόστιμα όταν κάθε εβδομάδα θρηνούμε τόσα θύματα από Τροχαία δυστυχήματα Όσον αφορά στην διασταύρωση των στοιχείων και την επιβολή των προστίμων έχουν διαπιστωθεί πάρα πολλά προβλήματα μεταξύ των βάσεων δεδομένων που έχουν τα συναρμόδια Υπουργεία και η ΑΑΔΕ με αποτέλεσμα μια πιθανή διασταύρωση των στοιχείων να οδηγήσει σε εντελώς λανθασμένα αποτελέσματα.

Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να λύσουμε τα όποια τεχνικά προβλήματα έχουμε διαπιστώσει και κατόπιν να προχωρήσει σωστά η διασταύρωση των στοιχείων και να ανακαλυφθούν οι παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων.»
anatakti
أحدث أقدم