«Μαύρα σύννεφα» για την βορειοελλαδίτικη αεροπορική εταιρεία Astra Airlines, καθώς το τελευταία διάστημα αναγκάζεται να ακυρώσει πτήσεις, ακόμα και στα επιδοτούμενα από το κράτος άγονα δρομολόγια.
Για την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί στο επιβατικό κοινό, η διοίκηση της Astra Airlines εξέδωσε μία ανακοίνωση που αναφέρει τα εξής: «Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα, ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας».
Εν τω μεταξύ, η διοίκηση της εταιρείας έχει κληθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να δώσει εξηγήσεις για την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει, εξαιτίας της οποίας αδυνατεί να πραγματοποιήσει ακόμα και τις προγραμματισμένες της πτήσεις. Η εταιρεία που ίδρυσαν οι Ιωάννης Ζλατάνης, ιδρυτής της Interaviator Ltd, και Αναστάσιος Ζηρίνης, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας, έρχεται αντιμέτωπη με οικονομικά προβλήματα, έντεκα χρόνια, αφότου πραγματοποίησε την πρώτη της πτήση, από τη Θεσσαλονίκη στη Ρόδο.
Να σημειωθεί, ότι η Astra Airlines, έχει τη βάση της στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης κι από εκεί εκτελεί απευθείας πτήσεις από και προς τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Σάμο, την Λήμνο, την Ικαρία, το Ηράκλειο και την Κω, ενώ δρομολόγια εκτελεί από την Αθήνα προς τη Χίο, τη Κοζάνη, την Καστοριά και την Ικαρία. Στην πράξη, τα οικονομικά προβλήματα της εταιρείας, έγιναν αντιληπτά, όταν τις προηγούμενες ημέρες, επιβάτες, προσπάθησαν να κάνουν κρατήσεις για κάποιον από τους προορισμούς που εξυπηρετεί, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό, ούτε μέσω της εξειδικευμένης ιστοσελίδας, ούτε με το τηλέφωνο, αφού και το σύστημα κρατήσεων είχε απενεργοποιηθεί και η τηλεφωνική γραμμή δεν απαντούσε. Την ίδια στιγμή, μαζικά ακυρώνονταν πτήσεις προς κάθε προορισμό.
Πρόκειται για μία αμιγώς αεροπορική εταιρεία, που αναπτύχθηκε αθόρυβα στην αεροπορική αγορά, από το 2008 και μετά, επιδιώκοντας να καλύψει με την παρουσία της, προορισμούς που είχαν ελλείψεις στην αεροπορική συγκοινωνία. Περισσότερο γνωστή έγινε το 2012, όταν ανέλαβε πέντε άγονες γραμμές και πτητικό έργο με Έλληνες του εξωτερικού από τη Ρωσία και την Ουκρανία, ενώ δημιούργησε και μια επιπλέον βάση στην Αθήνα για το δρομολόγιο Αθήνα – Σητεία, επεκτείνοντας σταδιακά τα δρομολόγια της και με νέους προορισμούς.
parapona-rodou
Για την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί στο επιβατικό κοινό, η διοίκηση της Astra Airlines εξέδωσε μία ανακοίνωση που αναφέρει τα εξής: «Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα, ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας».
Εν τω μεταξύ, η διοίκηση της εταιρείας έχει κληθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να δώσει εξηγήσεις για την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει, εξαιτίας της οποίας αδυνατεί να πραγματοποιήσει ακόμα και τις προγραμματισμένες της πτήσεις. Η εταιρεία που ίδρυσαν οι Ιωάννης Ζλατάνης, ιδρυτής της Interaviator Ltd, και Αναστάσιος Ζηρίνης, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας, έρχεται αντιμέτωπη με οικονομικά προβλήματα, έντεκα χρόνια, αφότου πραγματοποίησε την πρώτη της πτήση, από τη Θεσσαλονίκη στη Ρόδο.
Να σημειωθεί, ότι η Astra Airlines, έχει τη βάση της στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης κι από εκεί εκτελεί απευθείας πτήσεις από και προς τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Σάμο, την Λήμνο, την Ικαρία, το Ηράκλειο και την Κω, ενώ δρομολόγια εκτελεί από την Αθήνα προς τη Χίο, τη Κοζάνη, την Καστοριά και την Ικαρία. Στην πράξη, τα οικονομικά προβλήματα της εταιρείας, έγιναν αντιληπτά, όταν τις προηγούμενες ημέρες, επιβάτες, προσπάθησαν να κάνουν κρατήσεις για κάποιον από τους προορισμούς που εξυπηρετεί, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό, ούτε μέσω της εξειδικευμένης ιστοσελίδας, ούτε με το τηλέφωνο, αφού και το σύστημα κρατήσεων είχε απενεργοποιηθεί και η τηλεφωνική γραμμή δεν απαντούσε. Την ίδια στιγμή, μαζικά ακυρώνονταν πτήσεις προς κάθε προορισμό.
Πρόκειται για μία αμιγώς αεροπορική εταιρεία, που αναπτύχθηκε αθόρυβα στην αεροπορική αγορά, από το 2008 και μετά, επιδιώκοντας να καλύψει με την παρουσία της, προορισμούς που είχαν ελλείψεις στην αεροπορική συγκοινωνία. Περισσότερο γνωστή έγινε το 2012, όταν ανέλαβε πέντε άγονες γραμμές και πτητικό έργο με Έλληνες του εξωτερικού από τη Ρωσία και την Ουκρανία, ενώ δημιούργησε και μια επιπλέον βάση στην Αθήνα για το δρομολόγιο Αθήνα – Σητεία, επεκτείνοντας σταδιακά τα δρομολόγια της και με νέους προορισμούς.
parapona-rodou