Εχουν γίνει ήδη προσφορές, αναμένουμε άμεση ανταπόκριση στο αίτημα για δωρεάν υπηρεσίες από τους παρόχους, είπε ο υφυπουργός
Ουφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς μίλησε για την προετοιμασία και τον φόρτο που θα δοκιμάσει τις δυνατότητες των δικτύων το επόμενο διάστημα ελέω κορονοϊού, την τηλεργασία, την τηλεμάθηση, αλλά και την ανάγκη για ψυχαγωγία. Εδωσε συμβουλές για την αποφόρτιση του δικτύου σε ώρες αιχμής και μίλησε για τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης με τους παρόχους.
«Πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η διαχείριση. Η μία είναι από συνήθεια ότι οι κλήσεις γίνονται επί το πλείστον από τα κινητά, μην ξεχνάμε ότι έχουμε και τα σταθερά κι όσες κλήσεις γίνονται από εκεί να τις κάνουμε. Επίσης θα πρέπει τις ώρες αιχμής 9 το πρωί με 6 το απόγευμα, να πρέπει να υπάρχει αυτοσυγκράτηση στις εφαρμογές ψυχαγωγίας.
Το δεύτερο στάδιο ενεργειών και πρωτοβουλιών για ψηφιακή αλληλεγγύη είναι το εξής. Καλέσαμε τους παρόχους να κάνουν προσφορές σε μία πλατφόρμα που έχει ανοίξει και έχει γίνει ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία και λιγότερο στην Βουλγαρία. Εχουν γίνει ήδη προσφορές, αναμένουμε άμεση ανταπόκριση στο αίτημα για δωρεάν υπηρεσίες.
Ηδη ξεκίνησε από χθες μία εταιρία να προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μεγάλη ανταπόκριση τις επόμενες ημέρες» τόνισε.
Για τα παιδιά που δεν έχουν τρόπο πρόσβασης στην τηλεμάθηση είπε: «Υπάρχει δυνατότητα από την ΠΝΠ για τη βοήθεια του πληθυσμού. Θα το εκτιμήσει η κυρία Κεραμέως να μην υπάρξει πρόβλημα ειδικά στις μεγάλες τάξεις και δη στην Γ' Λυκείου».
parapona-rodou
Ουφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς μίλησε για την προετοιμασία και τον φόρτο που θα δοκιμάσει τις δυνατότητες των δικτύων το επόμενο διάστημα ελέω κορονοϊού, την τηλεργασία, την τηλεμάθηση, αλλά και την ανάγκη για ψυχαγωγία. Εδωσε συμβουλές για την αποφόρτιση του δικτύου σε ώρες αιχμής και μίλησε για τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης με τους παρόχους.
«Πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η διαχείριση. Η μία είναι από συνήθεια ότι οι κλήσεις γίνονται επί το πλείστον από τα κινητά, μην ξεχνάμε ότι έχουμε και τα σταθερά κι όσες κλήσεις γίνονται από εκεί να τις κάνουμε. Επίσης θα πρέπει τις ώρες αιχμής 9 το πρωί με 6 το απόγευμα, να πρέπει να υπάρχει αυτοσυγκράτηση στις εφαρμογές ψυχαγωγίας.
Το δεύτερο στάδιο ενεργειών και πρωτοβουλιών για ψηφιακή αλληλεγγύη είναι το εξής. Καλέσαμε τους παρόχους να κάνουν προσφορές σε μία πλατφόρμα που έχει ανοίξει και έχει γίνει ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία και λιγότερο στην Βουλγαρία. Εχουν γίνει ήδη προσφορές, αναμένουμε άμεση ανταπόκριση στο αίτημα για δωρεάν υπηρεσίες.
Ηδη ξεκίνησε από χθες μία εταιρία να προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μεγάλη ανταπόκριση τις επόμενες ημέρες» τόνισε.
Για τα παιδιά που δεν έχουν τρόπο πρόσβασης στην τηλεμάθηση είπε: «Υπάρχει δυνατότητα από την ΠΝΠ για τη βοήθεια του πληθυσμού. Θα το εκτιμήσει η κυρία Κεραμέως να μην υπάρξει πρόβλημα ειδικά στις μεγάλες τάξεις και δη στην Γ' Λυκείου».
parapona-rodou