Βάσει της έκθεσης που συνοδεύει τον «οδικό χάρη», δείχνει ότι το 27% των εκπομπών στην πολιτεία προέρχεται από επιβατικά οχήματα.
Ο απώτερος στόχος είναι η Μασαχουσέτη να επιτύχει μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Το σχέδιο της πολιτείας βασίζεται στο ότι εάν τα ελαφρά οχήματα μηδενικών εκπομπών αντιστοιχούν σε όλες τις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2050, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα 295 εκατομμύρια δολάρια συνολικά οφέλη για την υγεία ετησίως. Μια τέτοια εξέλιξη, εκτός από το άμεσο και έμμεσο οικονομικό όφελος, θα συμβάλλει στην αποφυγή 27 θανάτων από καρδιαγγειακές και αναπνευστικές ασθένειες κάθε χρόνο, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί σχεδόν 4.000 θέσεις εργασίας στις βιομηχανίες ελαφρών, μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.
Ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ακριβά από τα αντίστοιχα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η διαρκής μείωση στις τιμές τους αναμένεται να τα φέρει σύντομα σε μια ισορροπία. Αυτό θα σημαίνει ότι θα έχουν χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας λόγω εξοικονόμησης καυσίμου και χαμηλότερου κόστους συντήρησης. Η έκθεση της πολιτείας προσθέτει ότι η μείωση των εκπομπών κατά 45% κάτω από τα επίπεδα του 1990 έως το 2030 θα απαιτήσει περίπου 1 εκατομμύριο από τα 5,5 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα που αναμένεται να ταξινομηθούν στην πολιτεία ως το 2030, να είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών (ZEV), τα οποία περιλαμβάνουν ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
anatakti