Οδηγίες προς τους καταναλωτές ενόψει της κακοκαιρίας δίνει με ανακοίνωσή της η ΕΥΑΘ.


"Εν όψει επιδείνωσης του καιρού τις επόμενες μέρες, σύμφωνα με τις προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας, συνιστάται στους καταναλωτές της ΕΥΑΘ να ελέγξουν τα υδρόμετρα και τις βρύσες των μπαλκονιών τους, να δουν αν λειτουργούν κανονικά ή έχουν διαρροές, αν είναι προφυλαγμένα από το ψύχος. Επίσης, να ελέγξουν τις εξωτερικές σωληνώσεις τους και να φροντίσουν να τις μονώσουν και αυτές, ειδικά αν είναι απολύτως “εκτεθειμένες” στην παγωνιά" αναφέρει στην ανακοίνωσή της.

"Σκόπιμο είναι ακόμη να επιβεβαιωθούν οι καταναλωτές ότι οι διακόπτες των εσωτερικών τους δικτύων υδροδότησης ανοιγοκλείνουν κανονικά και ότι οι υδρορροές στα μπαλκόνια και τις ταράτσες τους είναι καθαρές από φύλλα και σκουπίδια" προσθέτει.

Περισσότερες πληροφορίες για γενική προστασία από την παγωνιά είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr).

Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι οι βλάβες που αφορούν στην ΕΥΑΘ (η εταιρεία είναι υπεύθυνη για βλάβες μέχρι του σημείου σύνδεσης των κεντρικών αγωγών με τα ιδιωτικά δίκτυα των οικοδομών) δηλώνονται τηλεφωνικά στο 11124 και ηλεκτρονικά στο www.eyath.gr.


Οδηγίες από την ΕΔΑ ΘΕΣΣ


Παράλληλα ανακοίνωση με συμβουλές εξέδωσε και η Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης- Θεσσαλίας (ΕΔΑ ΘΕΣΣ) και ενημερώνει τους καταναλωτές πως πρέπει να λάβουν τα παρακάτω μέτρα:

- Να απευθύνονται στους πιστοποιημένους τεχνικούς τους για την σωστή συντήρηση των συσκευών αερίου και εγκατάστασης.

- Να διασφαλίζουν την μόνωση των υδραυλικών εγκαταστάσεων που τροφοδοτούν τις συσκευές αερίου.

- Οι συσκευές αερίου κατά τις συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών να βρίσκονται σε συνεχή λειτουργία.

أحدث أقدم