Η έλευση της νέας χρονιάς, παρά τις υγειονομικά αντίξοες συνθήκες σε ολόκληρο τον πλανήτη, σηματοδοτεί μια νέα εποχή γεμάτη από σύγχρονες προκλήσεις για την Παραλία Οφρυνίου (την γνωστή και αγαπημένη Τούζλα). Μία τεράστια τουριστική καμπάνια, σχεδιάστηκε, εκπονήθηκε και ξεκινάει τις επόμενες ημέρες από τον όμιλο εταιριών Kourtidis Group. Είναι μια πρωτοβουλία, στο πλαίσιο ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του ομίλου που δραστηριοποιείται στην περιοχή, σε συνεργασία με το Δήμο Παγγαίου και την Αντιπεριφέρεια Καβάλας και είναι έτοιμη για προώθηση στο εξωτερικό.

«Η εταιρεία μας έρχεται να συμπληρώσει τις δράσεις προβολής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λειτουργεί ενισχυτικά στις θετικές προσπάθειες των τοπικών φορέων για την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής. Εμείς πουδραστηριοποιούμαστε εδώ, είδαμε την απίστευτη δυναμική του προορισμού το τελευταίο διάστημα. Θέτουμε πλέον ως απόλυτη προτεραιότητα στην ανάπτυξη του τόπου που αγαπάμε και είμαστε σίγουροι ότι μακροπρόθεσμα θα υπάρξουν οφέλη για όλους τους επαγγελματίες και όλη την τοπική κοινωνία», δηλώνει ο πρόεδρος του Ομίλου Εταιρειών Kourtidis Group, Νίκος Κουρτίδης.

Το όνομα πάνω στο οποίο βασίστηκε όλη η καμπάνια, είναι το “Costa Ofrynio”, που αξιολογήθηκε ως η πιο εύστοχη μετάφραση της Παραλίας Οφρυνίου, με την τεράστια και πανέμορφη ακτογραμμή. Πλέον, με αυτό το όνομα θα αναζητούν και θα γνωρίσουν οι ξένοι επισκέπτες την πανέμορφη αυτή περιοχή. Φυσικά η προσωνυμία “Τούζλα”, με την οποία είναι γνωστή η περιοχή στην Β. Ελλάδα, υπάρχει σαν υπότιτλος στο νέο λογότυπο.


Οι πρώτες ενέργειες ήταν ο σχεδιασμός του λογοτύπου και της εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία μια σειράς από θεματικές αφίσες, η οργάνωση της καμπάνιας για τα κοινωνικά δίκτυα, η παραγωγή των πρώτων αναμνηστικών δώρων και η θεματική φωτογράφιση της περιοχής.

Βασικό σύνθημα της καμπάνιας είναι μια… πραγματικότητα! “Το Costa Ofrynio είναι περήφανο για…”. «Σκεφτήκαμε όλους τους λόγους για τους οποίους είμαστε περήφανοι για την περιοχή μας και οι λόγοι αυτοί αποτέλεσαν τις λέξεις που συμπληρώνουν τη φράση. Το CostaOfrynio είναι περήφανο για τους επισκέπτες του, για τα προϊόντα του, για τους κατοίκους του, για την θάλασσά του», αναφέρει η αντιπρόεδρος του group Κωνσταντίνα Δημητρόβα. Ενώ επιπλέον τονίζει ότι το ενδιαφέρον των επισκεπτών αλλά και των ξένων που θέλουν να επενδύσουν στην περιοχή είναι πλέον τεράστιο.
Προορισμός 365 ημέρες και τα «εργαλεία» καμπάνιας


Μέσα από την πολύπλευρη και καλαίσθητη αυτή καμπάνια, στην πρώτη της φάση προβάλλονται τα πολλά και διάφορα είδη του τουρισμού που προσφέρει τόσο η Παραλία Οφρυνίου, όσο η ευρύτερη περιοχή του δήμου Παγγαίου και του Νομού Καβάλας, χωρισμένα σε πολλές θεματικές ενότητες.

Τίποτα από ό,τι περιλαμβάνει η νέα καμπάνια δεν έχει μπει τυχαία. Ακόμη και τα χρώματα που κυριαρχούν σ’ αυτήν, είναι δανεισμένα από τη φύση του τόπου και συγκεκριμένα από το πράσινο της ελιάς, από το ροζ του άνθους της αμυγδαλιάς, από το μπεζ της άμμου και το γαλαζοπράσινο της θάλασσας.

Η στρατηγική που ακολουθήθηκε για το σχεδιασμό της καμπάνιας αξιοποίησε όλα τα σύγχρονα εργαλεία με τα οποία το επόμενο διάστημα θα εξελιχθεί.

Στο σύνολό της αυτή η εκστρατεία προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, που έχουν να κάνουν με την τοποθεσία και άρα την εύκολη και γρήγορη πρόσβαση οδικώς. Τονίζεται ότι η συγκεκριμένη γη έχει μεγάλη ιστορία, παράγει εξαιρετικά προϊόντα, εκλεκτό κρασί και προσφέρει ποιοτικό φαγητό. Συστήνονται οι άνθρωποι που ζουν στην περιοχή. Παρουσιάζονται οι ιστορίες και οι μύθοι πίσω από το καθετί. Αναφέρονται όλοι οι λόγοι για τους οποίους αξίζει να την επισκέπτεσαι και τις 365 μέρες του έτους!

Πηγή:politismika.gr
أحدث أقدم