Πηγές που γνωρίζουν το ζήτημα ισχυρίζονται ότι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Meo σκέφτεται να αναβιώσει μερικά από τα φημισμένα μοντέλα του παρελθόντος με τις καλύτερες πωλήσεις.

Με άλλα λόγια οι επιτυχίες της μάρκας από την εποχή της δεκαετίας του 1960 και του 1990, πρόκειται να μεταμορφωθούν σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Ο De Meo θα παρουσιάσει ένα εμπεριστατωμένο πλάνο στρατηγικής στις 14 Ιανουαρίου, με επίκεντρο μια σειρά νέων προϊόντων. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα επενδύσει στο παρελθόν της αναβιώνοντας αρκετά δημοφιλή μοντέλα που άφησαν εποχή, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το Reuters.

Οι δύο πηγές λένε ότι ο de Meo, ο οποίος έχει ήδη παραδεχτεί ότι θα ήθελε να στηριχθεί περισσότερο στις γαλλικές ρίζες της μάρκας, θα παρουσιάσει μια ηλεκτρική έκδοση των μικρών αυτοκινήτων 4L που έγιναν δημοφιλή στις αρχές της δεκαετίας του 1960.

Λέγεται επίσης πως θα υπάρξει και η ηλεκτρική αναβίωση ενός άλλου δημοφιλούς μοντέλου της δεκαετίας του 1970 και του 1980, που θα βασίζεται είτε στο R5 είτε στο διάδοχό του, το “Super Cinq“, όπως ακριβώς ισχυρίζονται έγκυρες πηγές. «Ο Luca de Meo είναι πολύ εστιασμένος στα συγκεκριμένα προϊόντα και το στρατηγικό του σχέδιο θα είναι ολοκληρωμένο», δήλωσαν επίσημα χείλη.

Ο όμιλος Renault αναμένεται επίσης να παράγει τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα για την Alpine, δημιουργώντας μάλιστα ταυτόχρονα ξεχωριστές ταυτότητες για τις υπόλοιπες μάρκες, δηλαδή τη Dacia και τη Lada. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη δηλώσει ότι θα επικεντρωθεί σε πιο κερδοφόρα προϊόντα, ενώ δυνητικά θα βγει από ορισμένες αγορές σε μια προσπάθεια να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που προκλήθηκε από το πρώην αφεντικό, Carlos Ghosn.

Αυτό αυτόματα θα σηματοδοτήσει το τέλος παραγωγής για ορισμένα μοντέλα, κυρίως εκείνα που δεν τράβηξαν εμπορικά, όπως είναι για παράδειγμα, το μεσαίου μεγέθους Talisman, αν και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμη. Το σίγουρο είναι, πως η πρόθεση του νέου ηγετικού στελέχους της Renault, αφορά την μείωση ενός ευρύτερου φάσματος προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας σε ποσοστό που θα φτάνει περίπου το 30%.

anatakti

أحدث أقدم