Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία όμως αποκάλυψε πως πρόκειται για το Toyota C + pod – την έκδοση παραγωγής δηλαδή του πρωτότυπου concept Ultra-Compact BEV. Η Toyota στοχεύει στην παροχή ηλεκτρικής κινητικότητας σε πακέτο μεγέθους “pint” με το συγκεκριμένο μοντέλο, κάτι που το καθιστά ιδανικό τόσο για αστικές ή ακόμη και για κοινοτικές εφαρμογές.

Το μικρό Toyota έχει μήκος 2490 mm, πλάτος 1290 mm και ύψος 1550 mm, γεγονός που το τοποθετεί πάνω από το άγνωστο σε πολλούς i-ROAD, ενώ, αποδεικνύεται σε διαστάσεις μικρότερο και στενότερο από το γνωστό σε όλους Smart ForTwo EQ . Τα εξωτερικά πάνελ του λιλιπούτειου EV είναι κατασκευασμένα από πλαστικό για να μειώσουν δραστικά το βάρος και τελικά φαίνεται πως το καταφέρνουν, αφού το απόβαρο δεν ξεπερνά τα 690 κιλά.

Σε αντίθεση με το Toyota i-ROAD, το οποίο είναι πρακτικά μια μοτοσικλέτα με τρεις τροχούς, το C + pod μπορεί να μεταφέρει στο εσωτερικό του δύο άτομα. Είναι το τέλειο αστικό όχημα υπό την προϋπόθεση πως οι επιβάτες δεν θα διαθέτουν μαζί τους αρκετές αποσκευές.

Όπως και το i-ROAD, το C + pod τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ονομαστική ισχύ 9,06 kWh. Το μικρό EV μπορεί να φτάσει τα 150 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση, αλλά μην περιμένετε να φτάσετε στον προορισμό σας το συντομότερο δυνατό. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 12,3 ίππους και 56 Nm ροπής κινώντας αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Κάπως έτσι, η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 60 km/h.

Το Toyota C + pod διατίθεται ήδη στην Ιαπωνία με τιμή εκκίνησης τα 13.200 ευρώ, με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Η Toyota δεν αποκάλυψε εάν πρόκειται να το διαθέσει σε παγκόσμια κλίμακα.

anatakti

أحدث أقدم