Η Eurovision πάντα, ακόμα και μετά το τέλος της, θα δημιουργεί σκάνδαλα και έτσι φαίνεται πως γίνεται και φέτος.

Σύμφωνα με την εφημερίδα The Times Of Malta, το κανάλι PBS και η τουριστική αρχή της Μάλτας ξόδεψαν περίπου 700.000 ευρώ προκειμένου να προωθήσουν τη Ντέστινι και το τραγούδι Je Me Casse στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού.

Το υπέρογκο αυτό ποσό, για την μικρή νησιωτική χώρα, υπερβάινει κατά πολύ τον προϋπολογισμό της Μάλτας στη Eurovision.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, η τουριστική αρχή της Μάλτας φέρεται να ξόδεψε 350.000 ευρώ για την προώθηση της συμμετοχής της χώρας στην Eurovision 2021, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης στα social media από χρήστες που θεωρούνται influencer.

Λόγω των σοιχηματικων αποδόσεων η τραγουδίστρια, έφτασε στο Ρότερνταμ ως το απόλυτο φαβορί.

Ύστερα από την πρώτη πρόβα της Μάλτας, η απόδοση της έπεσε κατακόρυφα, ωστόσο ως και τον τελικό, το τραγούδι εμφανιζόταν μέσα στην πρώτη τριάδα και φαινόταν να διεκδικεί ακόμη και την πρωτιά.

Τα αποτελέσματα διέψευσαν παταγωδώς τους bookers, με το τραγούδι να καταλήγει στην έβδομη θέση, λαμβάνοντας ψήφους κυρίως από τις επιτροπές και όχι από το κοινό.

Η κυβέρνηση της Μάλτας διέταξε έρευνα

Ο Καρμέλο Αμπέλα, υπουργός παρά τω Πρωθυπουργό της Μάλτας, διέταξε την έρευνα για τα έξοδα της συμμετοχής στη Eurovision 2021 και κυρίως για το ενδεχόμενο ορισμένα από αυτά να διοχετεύτηκαν με στόχο να επηρεάσουν τις στοιχηματικές αποδόσεις.

O Λούντβιγκ Γκάλεα, καλλιτέχνης που εκπροσώπησε την Μάλτα στη Eurovision 2004 κατήγγειλε την δημόσια τηλεόραση της χώρας του για σπατάλη χρημάτων με στόχο την τεχνητή άνοδο στα στοιχήματα.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε, κάποια άτομα ξόδεψαν ποσά προκειμένου να αναδείξουν, ψευδώς όπως τελικά αποδείχτηκε, την Μάλτα σε φαβορί για τη νίκη πριν τον διαγωνισμό.

أحدث أقدم