Από τις τρεις premium γερμανικές μάρκες η Mercedes έχει πει πως θα παρουσιάσει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα «όπου η αγορά το επιτρέπει», ενώ οι ιθύνοντες της Audi έχουν δηλώσει πως από το 2026 θα παρουσιάζουν μόνο καινούργια EVs και πως η παραγωγή συμβατικών μοντέλων θα ολοκληρωθεί το 2033.

Η τρίτη της παρέας BMW εκφράστηκε πριν από μερικές μέρες μέσω του επιικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξής της Frank Weber, o οποίος στο Automotive News Europe είπε το προφανές και απόλυτα λογικό: πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη και πως ταυτόχρονα θα πρέπει να απαντηθούν μερικά κρίσιμα ερωτήματα.

Ερωτήματα όπως πότε το σύστημα θα είναι έτοιμο να καλύψει ενεργειακά όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ποια θα είναι η εξέλιξη των υποδομών αλλά και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας προκειμένου να υπάρχει πραγματική μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

Μέχρι να απαντηθούν όλα αυτά και η εικόνα να είναι ξεκάθαρη οι Βαυαροί θα εξελίξουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης τους προκειμένου να καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 7. Αυτή μάλλον θα είναι η τελευταία επένδυση της BMW στα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, προκειμένου να μπορέσουν να φτάσουν τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Το συμπέρασμα είναι πως η εταιρεία του Μονάχου δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει πρόωρα τα σύνολα εσωτερικής καύσης, ενώ ταυτόχρονα ασχολείται ιδιαίτερα με τις ενεργειακές κυψέλες που καταναλώνουν υδρογόνο.
cnn.gr
أحدث أقدم