Το πιο σπορ των Yaris, το GR Yaris, έχει μεγάλη δυναμική την οποία προφανώς η Toyota θέλει να εκμεταλλευθεί. Έτσι παρουσίασε το GRMN Yaris, που είναι ακόμα πιο ειδικό.

Και πιο σπορ και η αρχή γίνεται με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματός του που εξασφαλίζεται από τα επιπλέον 545 σημεία συγκόλλησης. Από κει και πέρα το καπό είναι πλέον από ανθρακονήματα, ενώ αντί για τα διαφορικά Torsen εδώ υπάρχουν απλά μηχανικά μπλοκέ διαφορικά σε κάθε άξονα.

Πέρα από τη στάνταρ έκδοση υπάρχει και το Circuit Package με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (Bilstein) και πιο τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα (πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα, άλλα μασπιέ και διαφορετικό εμπρός σπόιλερ), καθώς και μικρότερο κατά 20 κιλά βάρος.

Επίσης 50 μονάδες αυτής της έκδοσης θα είναι διαθέσιμα σε ματ χρώμα, ενώ το Rally Package έχει επίσης άλλα αμορτισέρ καθώς και αντιστρεπτικές, προστατευτικές ποδιές στο δάπεδο και ρολ μπαρ. Εδώ το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 30 κιλά σε σχέση με το GR Yaris.

Το Toyota GRMN Yaris, στο οποίο ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών και των 268 ίππων δεν έχει αλλαγές, θα κατασκευαστεί σε 500 μονάδες αποκλειστικά, προς το παρόν τουλάχιστον, για την ιαπωνική αγορά. Η διάθεσή τους θα γίνει μέσω κλήρωσης ανάμεσα σε όσους εκδηλώσουν ηλεκτρονικά το ενδιαφέρον τους και η στάνταρ έκδοσή του κοστίζει από 56.000 ευρώ. Με τα πακέτα Circuit και Rally η τιμή του ανεβαίνει στις 65.000 και 64.200 ευρώ αντίστοιχα.
cnn.gr
أحدث أقدم