Πρεμιέρα για το δεύτερο ηλεκτρικό Skoda, το Enyaq Coupe iV, που όπως λέει και η ονομασία του είναι η πιο κομψή και σπορτίφ εκδοχή του Enyaq iV. Η οποία έχει να επιδείξει και μια ακόμα πιο αεροδυναμική σχεδίαση (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,234).
Χάρη στην τελευταία έχει αυξηθεί και άλλο η αυτονομία η οποία πλέον φτάνει εδώ μέχρι και τα 545 χιλιόμετρα κατά WLTP, με τη μεγαλύτερη από τις συνολικά δύο διαθέσιμες μπαταρίες. Η γκάμα περιλαμβάνει εκδόσεις με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς.
Η ισχύς ξεκινά από τα 132 kW (177 PS) του Enyaq Coupe iV 60 με κίνηση στους πίσω τροχούς, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 62 kWh, Το Enyaq Coupe iV 80 είναι επίσης πισωκίνητο με 150 kW (201 PS) και μπαταρία 82 kWh. Εκτός από τη μεγαλύτερη μπαταρία, τα Enyaq Coupe iV 80x και iV RS διαθέτουν δεύτερο κινητήρα στον εμπρός άξονα, καθιστώντας τα τετρακίνητα. Το Enyaq Coupe iV 80x έχει 195 kW (261 PS), ενώ το κορυφαίο Enyaq Coupe iV RS έχει έως και 220 kW (290 PS) και 460 Nm.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda RS διαφοροποιείται και οπτικά χάρη στις μαύρες σχεδιαστικές του λεπτομέρειες και χαρακτηριστική για RS κόκκινη λωρίδα στο πίσω μέρος, ενώ χρειάζεται μόλις 6,5 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα. Επίσης η τελική του φτάνει τα 180 χλμ./ ώρα και είναι κατά 20 χλμ./ ώρα μεγαλύτερη σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις των Enyaq και Enyaq Coupe.
Το εσωτερικό του Enyaq Coupe iV, όπως και αυτό του Enyaq άλλωστε, ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία Design Selections της Skoda, βασισμένη σε μοντέρνα περιβάλλοντα διαβίωσης με χρήση φυσικών, βιώσιμα επεξεργασμένων, ανακυκλωμένων και μη υλικών. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μια κεντρική οθόνη infotainment 13,0 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών, προαιρετικά με head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας.
Το Enyaq Coupe iV αναμένεται στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι, με τις τιμές του να ανακοινώνονται σε εύθετο χρόνο.
cnn.gr