Ο Τζόνι Ντεπ κατέθεσε στο δικαστήριο και προκάλεσε συγκίνηση αναφερόμενος στη μητέρα του που τον κακοποιούσε λεκτικά. Παράλληλα, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο τον έπληξε ο χωρισμός από την Άμπερ Χερντ σε προσωπικό επίπεδο.

Ήταν η σειρά του Τζόνι Ντεπ να καταθέσει καθώς εκδικάζεται η αγωγή για δυσφήμηση, ύψους 100 εκατ. δολαρίων, εναντίον της πρώην συζύγου του Άμπερ Χερντ. “Πριν από έξι χρόνια περίπου η κυρία Χερντ έκανε κάποιες αποτρόπαιες καταγγελίες εναντίον μου που δεν είχαν καμία βάση αλήθειας”, είπε ο Ντεπ. “Αν και στη σχέση είχαμε διαφωνίες, ωστόσο ποτέ δεν έφθασα στο σημείο να χτυπήσω την κυρία Χερντ με κανέναν τρόπο ούτε έχω χτυπήσει ποτέ κάποια γυναίκα στη ζωή μου. Ενδιαφέρομαι μόνο για την αλήθεια. Τα ψέματα δεν βγάζουν πουθενά, αλλά τα ψέματα φέρνουν ψέματα και ακόμη περισσότερα ψέματα. Έχω εμμονή με την αλήθεια” υπογράμμισε ο Χολιγουντιανός σταρ.




Παράλληλα, ο σταρ των “Πειρατών της Καραϊβικής” αναφέρθηκε στην κακοποιητική συμπεριφορά της μητέρας του απαντώντας σε ερωτήσεις των δικηγόρων του. Περιέγραψε τη “λεκτική κακοποίηση, τις προσβολές αλλά και τον εκφοβισμό” που βίωσε από τη μητέρα του Μπέτι Σου Πάλμερ η οποία πέθανε το 2016. Την περιέγραψε ως “πολύ απρόβλεπτη”.

“Εκμεταλλευόταν την όποια ευκαιρία είχε να είναι όσο πιο σκληρή μπορούσε” είπε. Γέλασε νευρικά όταν θυμήθηκε κάποια στιγμή που του είχε πετάξει ένα τασάκι που τον πέτυχε στο κεφάλι, ή όταν τον έδερνε με ψηλοτάκουνα παπούτσια, τηλέφωνα, “ό,τι μπορούσε να πιάσει στα χέρια της”. “Στο σπίτι μας δεν είχαμε καμία ασφάλεια ή προστασία, το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να μείνουμε εκτός γραμμής πυρός” και πρόσθεσε: “Όταν εκνευριζόταν, κάποιος έπρεπε να την πληρώσει και γενικώς αυτός ήμουν εγώ. Σωματική βία, σωματική κακοποίηση. Ήταν συνεχόμενο. Περνούσε και προσπαθούσες να προστατευτείς γιατί δεν ήξερες τι θα συμβεί”.

“Λεκτική κακοποίηση, προσβολές, εκφοβισμός, κοροϊδία για οποιοδήποτε ελάττωμα μπορεί να έχει κάποιος. Ο αδερφός μου φορούσε γυαλιά οπότε είχε “τέσσερα μάτια”. Η αδελφή μου η, Κρίστι, αυτό είναι ένα φρικτό ψυχολογικό παιχνίδι, οι γονείς του πατέρα μου ήταν αρκετά εκλεπτυσμένοι. Η μητέρα μου περιφρονούσε τους γονείς του πατέρα μου. Το όνομα της γιαγιάς ήταν Βάιολετ. Έτσι η μητέρα μου είπε, έλα εδώ Βάιολετ, μπες εδώ μέσα Βάιολετ. Η Κρίστι, η αδελφή μου ήξερε πολύ καλά ότι ήταν ένα βαθύ τραύμα ψυχολογικά, συναισθηματικά, αλλά έπρεπε να το περάσεις. Έπρεπε απλώς να υποστείς τον πόνο”.



Ο Ντεπ είπε ότι γεννήθηκε με ένα “πολύ περίεργο, ένα πολύ σπάνιο πράγμα στο μάτι μου”. “Το πίσω μέρος του φακού είναι σφαιρικό. Αυτό το μάτι (δεξί μάτι) δεν είναι φυσιολογικό. Αυτό το μάτι (αριστερά), ο εγκέφαλός μου δεν έμαθε ποτέ να βλέπει από το αριστερό μου μάτι. Παρατήρησαν ότι είχα ένα τεμπέλικο μάτι, ένα περιπλανώμενο μάτι. Θα με αποκαλούσε κοκορομάτη, μονόφθαλμο, οτιδήποτε για να με μειώσει, να με ταπεινώσει.” είπε μεταξύ άλλων κα ισυνέχισε περιγράφοντας την ψυχολογική κακοποίηση για την οποία είπε ότι ήταν χειρότερη από τους ξυλοδαρμούς.

“Η ψυχολογική και συναισθηματική κακοποίηση ήταν που μας διέλυσε” σημείωσε. Ο Ντεπ περιέγραψε τον πατέρα του ως πολύ καλό άνδρα που δεν του άρεσαν οι συγκρούσεις και παρέμενε στωικός όταν η μητέρα του επιθυμούσε τη σύγκρουση. “Δεν υπήρξε στιγμή που ο πατέρας μου να χάσει τον έλεγχο ή να επιτεθεί στη μητέρα μου ή ακόμη και να της πει ένα κακό πράγμα” είπε και πρόσθεσε ότι προτιμούσε να χτυπήσει έναν τοίχο. “Τον είδα να δίνει γροθιά και να διαλύει το χέρι του. Αλλά και πάλι δεν την άγγιξε. Ποτέ δεν μάλωσε μαζί της. Παρέμεινε ένας τζέντλεμαν. Για εμένα που ήμουν πέντε ετών αναρωτιόμουν πώς το ανεχόταν. Γιατί δεν την άφηνε” είπε ακόμη. “Ήταν καλός άνθρωπος, ένας καλός άνθρωπος”. Ο πατέρας του τούς εγκατέλειψε όταν ο Ντεπ ήταν 15 χρόνων και τότε η μητέρα του βυθίστηκε στην κατάθλιψη. Περιέγραψε στο δικαστήριο επίσης, μία φορά που εκείνη είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Από εκείνη τη στιγμή και μετά η μητέρα του κατέπεσε και ο Ντεπ θεώρησε πως ο τρόπος που την εγκατέλειψε έδειχνε δειλία.

Πηγές είπαν στην Daily Mail ότι ο Ντεπ σκοπεύει να πει στους ενόρκους πώς επηρεάστηκε από τον χωρισμό από τη Χερντ. “Δεν πρόκειται να συγκρατήσει τα συναισθήματά του” ανέφερε πηγή.

Πηγή φωτό: Reuters

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: enikos.gr

Νεότερη Παλαιότερη