Η Pagani, η μικρή αλλά διάσημη μάρκα των εντυπωσιακών hypercars, έχει μεν ασχοληθεί ήδη από το 2018 με τα ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης αλλά σύμφωνα με τον ιδρυτή της Horacio Pagani αποστασιοποιείται από αυτά.

Προς το παρόν τουλάχιστον, ενώ ο ίδιος έχει, όπως λέει, αγοράσει ένα Tesla προκειμένου να κατανοήσει πως λειτουργούν τα ηλεκτρικά και τι αντίκτυπο έχουν στην καθημερινή επαφή.

Έτσι κατέληξε πως ναι μεν διαθέτουν εντυπωσιακές επιδόσεις αλλά στερούνται συναισθήματος, συμπέρασμα με το οποίο πρακτικά δεν διαφωνεί κανείς. Επίσης έθεσε θέμα βάρους, λέγοντας πως μια μπαταρία για ένα EV επιδόσεων ζυγίζει περίπου 600 κιλά τη στιγμή που η Huayra R συνολικά έχει συγκρατηθεί κάτω από τα 1.100.

Τέλος συμπληρώνει πως αν το θέμα είναι η προστασία του περιβάλλοντος τα υπερ-αυτοκίνητα δεν παίζουν κανένα πρακτικά ρόλο στην επιβάρυνσή του μιας και ο αριθμός τους είναι ιδιαίτερα μικρός.

Έτσι για το νέο της μοντέλο, που θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο αντικαθιστώντας τη Huayra και προς τον παρόν ονομάζεται C10, η Pagani μένει πιστή στο μεγάλο και πανίσχυρο V12 της AMG. Τουλάχιστον ώς το 2026, ενώ για τη συνέχεια ο ιδρυτής της διατείνεται πως ένα ηλεκτρικό supercar, θα είχε νόημα μόνο αν ζύγιζε κάτω από 1.300 κιλά…
cnn.gr
أحدث أقدم