H ιστορική Alpine έχει με τη σύγχρονη Α 110 ένα αξιόλογο και σχετικά προσιτό σπορ μοντέλο στη γκάμα της, την οποία κατά καιρούς εμπλουτίζει με ειδικές εκδόσεις.
Μια από αυτές είναι και η Α 110 R, η οποία έχει πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα, τον οποίο άλλωστε και δεν κρύβει. Πως θα μπορούσε άλλωστε από τη στιγμή που έχει μια μεγάλη πίσω φτερούγα και τόσο τα καπό όσο και ο ουρανός της είναι από ανθρακόνημα.
Μάλιστα δεν έχουν βαφεί, ενώ συνολικά η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος έχει μειώσει το συνολικό βάρος κατά 34 κιλά, στα μόλις 1.082, τιμή που με τα τρέχοντα δεδομένα προκαλεί μια μικρή έκπληξη.
Παράλληλα οι μηχανικοί της Alpine και της Renault έχουν επέμβει στην ανάρτηση επιλέγοντας πιο σκληρά αμορτισέρ και πιο χοντρές αντιστρεπτικές, ενώ μειωμένη κατά χιλιοστά είναι και η απόσταση από το έδαφος. Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα της Brembo, που έχουν δίσκους 320 χιλιοστών.
Ο κινητήρας της A 110 R είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος turbo των 1.800 κυβικών της Alpine που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και για την περίσταση αποδίδει 300 ίππους.
Χάρη και στο ελαφρώς μικρότερο βάρος εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,9 δεύτερα καθώς και μια τελική ταχύτητα 285 χλμ./ ώρα.
cnn.gr