Τα plug-in υβριδικά αποτελούν ένα λογικό ενδιάμεσο βήμα στην πορεία προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Και αυτό γιατί κατά κανόνα επιτρέπουν σε μεγάλο βαθμό οι καθημερινές μετακινήσεις να γίνονται καθαρά ηλεκτρικά, οπότε χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος αλλά και πιο οικονομικά, ενώ δεν υπάρχει ούτε το θέμα της αυτονομίας αλλά ούτε και αυτό του ανεφοδιασμού σε καύσιμο.
Με βάση τα παραπάνω λοιπόν η Citroen διευρύνει τη γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου C5 Aircross με μια νέα βασική PHEV έκδοση. Το σύστημα πρόωσης της οποίας δεν διαφοροποιείται, καθώς και πάλι υπάρχει ο τετρακύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών με απόδοση εδώ 150 ίππων και φυσικά ένας ηλεκτροκινητήρας.
Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 180 ίππους και τα 360 Nm, ενώ σε σχέση με την ανανεωμένη, ισχυρότερη έκδοση των 225 ίππων λίγο μικρότερη είναι και η μπαταρία.
Και αυτό γιατί η ενεργειακή της χωρητικότητα φτάνει τις 12,4 kWh (από 14,2 kWh της πιο μεγάλης έκδοση), η οποία όμως αρκεί προκειμένου να εξασφαλίσει μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία 58 χιλιομέτρων με ταχύτητα έως και 135 χλμ. /ώρα.
Στο Citroen C5 Aircross e-EAT8 είναι φυσικά στάνταρ και το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
cnn.gr