Τα καταστήματα δε θα έχουν τη δυνατότητα να ταγκάρουν προϊόντα κατά τη διάρκεια των livestreams
Συγκεκριμένα, τα καταστήματα δε θα έχουν τη δυνατότητα να ταγκάρουν προϊόντα κατά τη διάρκεια των livestreams. Η εταιρία εξήγησε πως με αυτόν τον τρόπο θέλει να επικεντρωθεί στα βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας. Το Live Shopping ήρθε στο Instagram το 2020, καθώς πολλοί άνθρωποι αναγκάζονταν να αγοράζουν online εξαιτίας της καραντίνας.
Επιπλέον, τα δεδομένα στις ΗΠΑ δείχνουν πως το social-based shopping αντιπροσωπεύει μόλις το 5% του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα για το 2022, οπότε ίσως να μην υπάρχει αρκετό κοινό για αυτήν την κατηγορία όσο ήλπιζαν οι τεχνολογικοί κολοσσοί.
newsbeast.gr