Αύξηση 2,1 μονάδων καταγράφεται στο ποσοστό των προϊόντων που πωλήθηκαν με προωθητικές ενέργειες τον Ιανουάριο του 2023 στα σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI συνολικά το ποσοστό των πωλήσεων, σε αξία, των προϊόντων με προσφορά διαμορφώθηκε στο 24,3%, όταν έναν χρόνο πριν ήταν στο 22,2%.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες επικεντρώνουν τις προσφορές τους, ξεχωρίζει εκείνη των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία των τροφίμων ήταν εμφάνισε παράλληλα και τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο πωλήσεων τον πρώτο μήνα του νέου έτους.

Έτσι στο ποσοστό των τροφίμων που πωλήθηκαν με προωθητική ενέργεια παρατηρήθηκε αύξηση 2,8 μονάδων τον Ιανουάριο του 2023 καθώς το ποσοστό τους διαμορφώθηκε στο 24,1 έναντι 21,3% τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Αντίθετα στις κατηγορίες των προϊόντων υγείας και ομορφιάς καθώς και των ειδών για το σπίτι καταγράφηκε μείωση της τάξεως κατά 0,5 στην καθεμία.

Σημειώνεται ότι συνολικά το 2022 ο τζίρος των FMCG που πωλήθηκαν με προσφορά ήταν μειωμένος κατά 1,1 μονάδα σε σχέση με το 2021.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, τον Ιανουάριο του 2023 οι επιχειρήσεις στα επώνυμα προϊόντα αυξάνουν εκ νέου την ένταση των προσφορών και προωθητικών ενεργειών στο ράφι.

Σε αυτό εκτιμάται πως συντελεί και το γεγονός της όλο και μεγαλύτερης αύξησης των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Υπενθυμίζεται πως το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας – τα οποία αποτελούν κατά κανόνα οικονομικότερες επιλογές για τους καταναλωτές χωρίς να υφίστανται προσφορές – φτάνει πλέον το 17,7%.Τον Ιανουάριο μάλιστα σύμφωνα με την IRI καταγράφηκε ανάπτυξη της τάξεως του 21,3% σχεδόν 5 φορές υψηλότερη από εκείνη των επώνυμων προϊόντων.
cnn.gr
Νεότερη Παλαιότερη