Τα στέισον στους δρόμους της χώρας μας είναι μια σπάνια εικόνα, κάτι που όμως δεν ισχύει στην Ευρώπη και ειδικά την κεντρική όπου πολλές φορές είναι πιο δημοφιλή από τα αντίστοιχα σεντάν.
Η έκδοση στέισον, ή Estate σύμφωνα με την ονοματολογία της Mercedes, της E-Class είναι διαχρονικά ένα από τα πλέον δημοφιλή μεγάλα μοντέλα της κατηγορίας και έτσι λογικά η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την αντίστοιχη έκδοση της νέας γενιάς του μεγάλου της μοντέλου.
Η E-Class Estate έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τη λιμουζίνα. Το μήκος της δηλαδή είναι σχεδόν 4,95 μέτρα, ενώ από εκεί και πέρα η πιο έντονη κλίση της οροφής σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της εξασφαλίζει μια πιο δυναμική εικόνα.
Χαρακτηριστική είναι και η μάσκα που παραπέμπει στα ηλεκτρικά μοντέλα EQ της μάρκας, καθώς και τα πίσω φώτα με το μοτίβο του αστεριού.
Το εσωτερικό είναι πανομοιότυπο, όπως άλλωστε αναμενόταν, με αυτό της λιμουζίνας, ενώ ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται στις ήπια υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου από 615 έως 1.830 λίτρα.
Οι εκδόσεις αυτές είναι οι Ε 200 και Ε 220 d των 2.000 κυβικών με 204 και 197 ίππους αντίστοιχα, ενώ υπάρχει και η plug-in υβριδική E 300 e.
Το σύστημα πρόωσης της οποίας αποτελούν ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 2.000 κυβικών, ένας ηλεκτροκινητήρας –συνδυαστικά αποδίδουν 313 ίππους– και μια μπαταρία που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 113 χιλιόμετρα.
Εδώ ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος, από 460 έως 1.675 λίτρα, ενώ ηλεκτρική 5η πόρτα είναι στάνταρ. Όπως στάνταρ είναι και η ηλεκτρική αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος (σε αναλογία 40:20:40), καθώς και η πνευματική ανάρτηση στον πίσω άξονα.
Η καινούργια Mercedes-Benz E-Class Estate θα είναι διαθέσιμη από το φθινόπωρο.
cnn.gr